FC Twente nieuws

Satyr

Administrator
Forumleiding
En als toetje ook vanavond nog een oefenpotje tegen Heerenveen! Wat een prachtige dag voor Twente.

De Groene Scout

Well-known member
De selectie tot nu toe

Oude garde:
Rashaan Fernandes, Ryan Trotman, Alexander Laukart, Dylan George, Haris Vuckic, Jelle van der Heyden, Jeroen van der Lely, J?el Drommel, Jorn Brondeel, Micha?l Maria, Oussama Assaidi, Peet Bijen en Tom Boere.
(Assaidi zal binnenkort nog wel vertrekken)

Nieuw:
Wout Brama, Ulrich Bapoh, Matthew Smith, Tim H?lscher en Xandro Schenk.

Hier moeten er dus nog 6 bij.

Batigoal

Well-known member
Al koop je er 6 goeie spelers bij, dan is er nog steeds vrij beperkte kwaliteit over om voor het kampioenschap te spelen.

De Groene Scout

Well-known member
Klopt meedoen om het kampioenschap is alleen mogelijk als het 6 echte versterkingen zijn (basisklanten; 2 in elke linie met bovengemiddeld niveau)
Dat lukt niet / is niet haalbaar. Dus ik gok dat er 2 jaar wordt uitgetrokken voor de terugkeer.

Pascallovic

Well-known member
Ach de beste 30 mogen play-offs spelen. Dat gaat men wel halen en we weten dat dergelijke potjes vaak door KKD-clubs gewonnen wordt.

erka

Well-known member
Ik snap niks van Twente. Als ik hun was zou ik gewoon alle andere clubs in de JL opkopen.

JMD

Well-known member
Ik snap niks van Twente. Als ik hun was zou ik gewoon alle andere clubs in de JL opkopen.

Of nog een keer een jankverhaal bij de KNVB ophangen dat ze maar maximaal 1 seizoen eerste divisie overleven. Krijgen ze vast 20 bonuspunten. :p

Bovenaan