FC Twente Nieuws topic

Eef de Kip

Well-known member
Ja maar las het nu voor het eerst iets uitgebreider over oa wat er gebeurt als de gemeente niet de helpende hand toe reikt, ik begrijp uit dit artikel dat er dan een faillissement boven het hoofd hangt, zo had ik het eerlijk gezegd niet begrepen.
 

de waan

Well-known member
Ik citeer TC Tubantia:
"FC Twente zegt de financi?n weer onder controle te hebben. Afgelopen seizoen werd er quitte gedraaid en voor dit seizoen wordt een nettowinst van 1,3 miljoen winst verwacht."

En wat zegt het jaarverslag:
C4k4wTgWMAActDf.jpg


Daar kan Joop nog een puntje aan zuigen qua situatie mooier voorstellen dan dat het is.
 

De Groene Scout

Well-known member
Grappig, Celina raakt al weken lang geen knikker en dan komt hij hiermee:

Bersant Celina is ??n van de drie spelers die dit seizoen wordt gehuurd van grootmacht Manchester City. Het aantrekken van het drietal was het laatste kunstje van de voormalig technisch manager Ted van leeuwen alvorens hij vertrok naar Denemarken voor een nieuw project. Van het drietal is Yeboah tegenwoordig een zekerheidje op de bank, is ?nal de grote man als topscorer van FC Twente en kan Celina zijn draai nog niet echt vinden.

Celina staat te boek als een megatalent, maar laat dit slechts bij vlagen zien. De middenvelder is vaak slordig, maar wisselt deze slordigheden zo nu en dan weer af met geniale momenten. Toch is dit niet voldoende en het is tekenend dat Celina zelden de 90 minuten vol maakt. Celina zelf is en blijft overtuigd van zijn kunnen en laat weten na dit seizoen niet meer terug te willen keren in de Grolsch Veste. De Kosovaar is naar eigen zeggen toe aan een betere club als FC Twente.

“Het plan is om terug te keren bij Manchester City waarna zeker is dat ik weer een jaar zal worden verhuurd. Ik heb bij FC Twente een jaar ervaring opgedaan, maar ik denk niet dat dit mijn niveau is. Ik weet dat ik goed genoeg ben voor een betere competitie.”
 

De Groene Scout

Well-known member
FC Twente neemt definitief afscheid van doelman Stevens en de spelers Eghan en Ede.
Allen hebben aflopend contract en te horen gekregen dat dit ook niet verlengd zal worden.
 

Batigoal

Well-known member
Stevens was een talentvolle doelman bij Volendam, maar kreeg bij Twente in tijden dat hij fit was geen echte kans.

Ede is gewoon een prima speler voor Twente. Wil hij zelf weg?
 

Pascallovic

Well-known member
Eghan wat een beperkte speler is dat zeg. FC Twente supporters maar volhouden dat ie zo goed is en dat hij alleen vanwege het dure salaris de laatste 3 jaar nooit mee mocht doen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ede is gewoon een prima speler voor Twente. Wil hij zelf weg?

Hij moet weg. Vind het een beetje een ondergewaardeerde voetballer. Als aanvaller vooral belast met het opknappen van het vuile werk dat de 'mooie' jongens vaak laten lopen. Moest bijv. vorig seizoen als hangende rechtsbuiten altijd het werk opknappen van de aanvallend ingestelde en niet meeverdedigende Ziyech.
 

De Groene Scout

Well-known member
Kort na de aankondiging dat Sonny Stevens weg moet bij Twente ook direct nieuws over de andere keepers.
Marsman blijft uiteraard en Drommel wil Twente verhuren.

De 2e of misschien wel 1e keeper moet de Belg John Brondeel worden, nu op huurbasis bij NAC onder de lat.
Twente neemt hem over van Lierse SK en heeft hem vastgelegd tot 2021.
 

SanMark.

Well-known member
Kort na de aankondiging dat Sonny Stevens weg moet bij Twente ook direct nieuws over de andere keepers.
Marsman blijft uiteraard en Drommel wil Twente verhuren.

De 2e of misschien wel 1e keeper moet de Belg John Brondeel worden, nu op huurbasis bij NAC onder de lat.
Twente neemt hem over van Lierse SK en heeft hem vastgelegd tot 2021.

Dat Drommel de mogelijkheid heeft om Twente te verhuren. Ligt er dan niet veel te veel macht bij 1 persoon ?
 
Bovenaan