FC Twente Nieuws topic

De Groene Scout

Well-known member
De fik in die Jansen. Achterbakse klootzak met zijn: 'gaat mij niet om het geld'. Dat zou de 1e zaakwaarnemer zijn die er zo over denkt. Flikker op man!!!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ook al gaat het om een euro. Die laaienlichters van Twente moeten zich eens aan hun afspraken houden. De fik erin!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die Tukkers en (Limburgse) Friezen die zijn nog in staat tot oorlog tijdens Kerst...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat je verzuipt in die rioja van je. Tot kotsen toe. Vuile Spanjool! Lul!

En zalig kerstfeest uiteraard.

Assaidi kwam er niet uit met Heerenveen en dat snap ik wel. Zolang je Larsson en Zeneli hebt, moet je geen bovengemiddeld salaris besteden aan iemand van wie het nog maar de vraag is welk niveau hij heeft en hoe lang het gaat duren voordat dat niveau er is.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hup Jansen! Na de schandalige voorkeursbehandeling van Twente door de KNVB, moet iemand anders het maar tegen ze opnemen. Knijp die oplichtersbende maar tot de laatste Euro uit! :duim:
 

gevegt

Well-known member
Inderdaad, vooral omdat ze het nu keurig doen. Zelfs de gemeente heeft nu al gevraagd hoeveel geld ze kan overmaken om aan de belastingaangifte te kunnen voldoen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vandaag nog even bij FC Twente geweest. De structuur door de hele club wordt nu weer neergezet. Het was echt jaren lang alleen meer ja-knikkers en Joop-vriendjes die aan het werk waren. Mensen met een afwijkende visie of tegenspraak werden er uitgeknikkerd. Kwaliteit zat er ook vrijwel niet meer in de jeugdopleiding/staf.
Spelers uit diverse lichtingen in de regio werden gewoon gemist, omdat de vriendjes die toevallig niet hadden doorgekregen/gezien.

Inhaalslag wordt nu gemaakt, met o.a. meer jonge scouts/liefhebbers. Het komt wel weer goed met de club.
 

de waan

Well-known member
Inhaalslag wordt nu gemaakt, met o.a. meer jonge scouts/liefhebbers. Het komt wel weer goed met de club.

Je moet het eerst maar weer op poten zien te krijgen. Als je er ruim vijf jaar een enorme teringzooi van hebt gemaakt heb je nogal wat goodwill te kweken en inhaalwerk te doen.
 
Bovenaan