Dat moet je iets accepteren wat niet in de statuten en reglementen staat. ( Hup van Muiswinkel!)Dan nog is de keuze vrij makkelijk:
- Straf accepteren is even door de zure appel heen en dan weer gewoon verder
- In beroep gaan is gewoon verder of morsdood
Dat klopt, maar de gevolgen hebben ze onderschat. Dat was toch wel een beetje dom, want nu zit de KNVB in de problemen.Het enige dat niet in de reglementen staat is het cadeautje dat ze krijgen.
Het enige dat niet in de reglementen staat is het cadeautje dat ze krijgen.
Dat klopt, maar de gevolgen hebben ze onderschat. Dat was toch wel een beetje dom, want nu zit de KNVB in de problemen.
Want als ze simpelweg de licentie hadden ingetrokken was iedereen overgegaan tot de orde van de dag?
Dan nog is de keuze vrij makkelijk:
- Straf accepteren is even door de zure appel heen en dan weer gewoon verder
- In beroep gaan is gewoon verder of morsdood
Vetgedrukte is eigenlijk het enige dat men wil en waar men voor gaat. Blijkbaar worden alle andere opties gelijkgesteld aan morsdood.
Je moet ook wel een doel hebben om na te streven. Dat is 'gewoon verder'.
Het lijkt me dat een rechter niet met een beslissing kan instemmen die niet bestaat.Ik betwijfel of dat nu veel anders is.
Dan was het toch exact gelijk geweest aan nu?Natuurlijk niet, maar dan hadden ze zich nu niet in deze moeilijke situatie gebracht en had de rechter geen enkel probleem gehad om ze gelijk te geven.
Vetgedrukte is eigenlijk het enige dat men wil en waar men voor gaat. Blijkbaar worden alle andere opties gelijkgesteld aan morsdood.
Je moet ook wel een doel hebben om na te streven. Dat is 'gewoon verder'.
Het lijkt me dat een rechter niet met een beslissing kan instemmen die niet bestaat.
Een beslissing die niet bestaat? Ik ben je even kwijt nu.