Een van de leden van de licentiecommissie werkt voor een sponsor van Ajax. Dat is ook heel relevant aldus de calimero's van FC Twente. Een professor gaat echt zijn vingers branden aan FC Twente, omdat hij verbonden is aan een sponsor van Ajax.
Het is nog even afwachten wat ze over de voorzieningen rechter vinden. Zal wel een probleem zijn dat het voor de rechter in Utrecht komt.
Een ander lid van de licentiecommissie zal vast een Ziggo-abonnement hebben, terwijl een derde lid een bankrekening heeft lopen bij de ABN Amro.
Er schijnt een nieuw voorstel aan Twente te zijn gedaan waarbij er komend seizoen 2 clubs direct zouden promoveren naar de Eredivisie en Twente recht zou houden op de TV-gelden van komend seizoen.
Twente heeft dat afgewezen. Lijkt erop dat ze het gewoon op de rechtzaak willen laten aankomen.
Dat lijkt mij gewoon een voorstel van de Eerste Divisieclubs in het algemeen, ongeacht wat er met FC Twente gebeurd.
Wat is dat toch voor raar idee. Is iedereen alweer vergeten dat FC Twente in januari gewoon onder de streep stond? Het is niet zo dat ze derde zijn geworden of zo.
Belachelijk dat FC Twente degradatie is aangeboden met behoud van de televisiegelden waar ze nu recht op hebben. Ook had de JL dan voor 1 jaar een extra rechtstreekse promotieplek gekregen. FC Twente heeft dit gelukkig geweigerd.
Wat is dat toch voor raar idee. Is iedereen alweer vergeten dat FC Twente in januari gewoon onder de streep stond? Het is niet zo dat ze derde zijn geworden of zo.
Er schijnt een nieuw voorstel aan Twente te zijn gedaan waarbij er komend seizoen 2 clubs direct zouden promoveren naar de Eredivisie en Twente recht zou houden op de TV-gelden van komend seizoen.
Twente heeft dat afgewezen. Lijkt erop dat ze het gewoon op de rechtzaak willen laten aankomen.
Coulant lijkt mij passender.Gaat steeds meer rond dat dit inderdaad een nieuw voorstel van de KNVB is richting FC Twente. Wat een draaikonten, daarmee geven ze dus zelf ook wel aan dat het allemaal wel een beetje te zwaar is. Poot stijf houden nu; alles of niets!!!
Hup Faillissementsaanvraag!
Coulant lijkt mij passender.
Het blijkt een tegemoetkoming aan de Eerste Divisie clubs, omdat die bang waren voor "spek en bonen" mee te spelen volgend seizoen als Twente meedoet.