FC Twente Nieuws topic

?

?uti

Guest
Ik denk dat ik met een goede stoel naar Zeist ga en het hele schouwspel eens van dichtbij ga bekijken met een kratje Grolsch erbij.
 

leo1949

Well-known member
Ik denk dat de KNVB niet bang is voor een paar Twentenaren.
Misschien gaan ze ze wel bekogelen met Amsterdamse eieren. :heinz:
 

JFK

Well-known member
Ik zit nu even naar Derksen te kijken.
Het is officieel, Johan hoort thuis in de Dik Voormekaar Show.
 

stc

Well-known member
In deze situatie zijn denk ik alleen maar verliezers. Daarnaast zitten natuurlijk een aantal clubs tussen hoop en vrees.
 

Fabian

Active member
Dan doen ze het niet en trekken ze de licentie helemaal in als ze dat willen.

Dat is chantage. Waarom zou tegen een hoger beroep een straf moeten staan? Dat is bizar als je erover nadenkt. Noord-Koreaans.

Breng dat naar de CAS en de KNVB gaat keihard op zijn plaat.

Dit zeg ik overigens los van wat ik van Twente vind. Maar je kunt niet een hoger beroep belemmeren door automatisch een hogere sanctie op te leggen.
 

de waan

Well-known member
Zeker voor FC Twente lijkt het erg riskant om in beroep te gaan.

Waar ik wel benieuwd naar ben is de motivatie voor het intrekken van de licentie, omdat het de laatste tijd juist leek dat ze de doelstellingen wel gingen halen. Daar heb ik echter nog niks over gelezen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De laatste tijd misschien wel, maar er is toch al teveel gebeurd? Bovendien zou er in alles openheid van zaken komen en dat is absoluut niet wat ze doen bij Twente. Nog steeds niet. Alleen die zou een belachelijke straf zijn. Ze krijgen nu eindelijk de rekening gepresenteerd voor dat jarenlange bedrog.
 
Bovenaan