FC Twente Nieuws topic

Max

Administrator
Forumleiding
Nu vergelijkt Derksen weer de Feyenoord situatie met het frauderende FC Twente.
 

inhethoekje

Active member
Als ik Johan goed begrijp mag je als gefortuneerd persoon een club leiden, en als dan blijkt dat je hebt gefraudeerd dan zeg je gewoon dat je je eigen 2 miljoen niet meer terug hoeft.
Als niemand achter je fraude komt dan laat je een standbeeld voor je neerzetten voor het stadion.

Die man heeft torren in zijn hoofd.
 

inhethoekje

Active member
Ik ga morgen frauderen, 3 ton,als ik wordt gepakt zeg ik gewoon dat ze mijn 500 euro mogen houden die ik heb gebruikt om de fraude op te starten.
 

zwammy

Well-known member
Bij N.A.C(alimero) vinden ze het niet leuk omdat ze mogelijk een sterke tegenstander bij krijgen mochten ze het niet redden tegen Willem II en dat is niet fair.

Zullen we gewoon idioten niet serieus nemen? Of is het een medewerker van NAC die dit zegt.
 

gevegt

Well-known member
Nu vergelijkt Derksen weer de Feyenoord situatie met het frauderende FC Twente.
Hij kan het beter vergelijken met Ajax en Groningen.

Als je alle emotie bij Johan wegstreept, ben ik het wel redelijk met hem eens dat de KNVB niet vooruit moet lopen met waar ze mee bezig zijn. Een boete was in dezen voldoende geweest.
 

Jozsef

New member
feytwe[be]2009-10008.jpg


Hoogmoed, val...
 

zwammy

Well-known member
Justin Goetzee

Wijs je het even aan:

NAC geeft een duidelijk signaal af over de inhoud en de timing, zo vlak voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Justin Goetzee: ’ De timing van dit nieuws is erg ongemakkelijk en ongehoord. We zitten een dag voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar, maar niemand heeft het daar nu nog over. Er leven natuurlijk veel vragen, bij ons, maar ook bij supporters, sponsors, personeel en spelers. Iedereen was in de veronderstelling dat dit niet kon, maar blijkbaar is er een manier gevonden om FC Twente toch in de Jupiler League te plaatsen. Het besluit is daarbij nog niet definitief, want de Centrale Spelersraad moet hier nog iets van vinden en FC Twente kan ook nog in beroep. De onzekerheid duurt dus voort voor alle clubs.”

Goetzee vervolgt: ’Het voelt niet goed deze discussie over de rug van FC Twente te voeren. We hebben zeker respect voor het harde werk dat zij de afgelopen tijd hebben verzet om de club weer op het rechte pad te krijgen. Wij onderzoeken wat momenteel onze rechten zijn, maar ook de Co?peratie Eerste Divisie heeft aangegeven hier machteloos tegen te staan. We proberen allemaal te bevatten hoe de licentiecommissie zo heeft kunnen handelen. Dit is een besluit dat nog jaren consequenties voor onze club kan hebben, zeker bij het uitblijven van promotie. Ondanks dit bericht moet NAC zich volledig focussen op de Jupiler Play-offs en het tweeluik met Willem II om daarin vol voor de winst te gaan. In dat opzicht is er niets veranderd.” We kunnen ons alleen maar aansluiten bij deze woorden. Een bekende ex-advocaat zou stellen dat he abject en infaam is, wij vinden het gewoon bullshit. Hierbij laat de knvb, onder aanvoering van fifa-kandidaat Michael van Praag, duidelijk zien de universele taal ‘banenenrepublieks’ te verstaan.
 
Bovenaan