FC Twente Nieuws topic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Is er uberhaupt interesse (geweest) voor hem? Je hoort helemaal niks, zelfs nu hij goed presteert
 

de waan

Well-known member
Ziyech van de hand doen is in ieder geval wel een garantie voor degradatie.

Maar ik vermoed dat dit interview vooral uit tactische overwegingen is gedaan. De ware reden zal binnenkort wel duidelijk worden.
 

JMD

Well-known member
Is er uberhaupt interesse (geweest) voor hem? Je hoort helemaal niks, zelfs nu hij goed presteert

Kan het me niet voorstellen dat er geen interesse is voor hem. In een team dat zo laag staat zoveel scoren en assists geven zou een garantie voor potenti?le 'verhuizing' moeten zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Er is zat belangstelling voor Ziyech. Alleen laten de clubs zich niet horen om de transfersom zo laag mogelijk te houden.
 

Balderas

New member
Ziyech is klaar bij Twente en klaar met Twente en als Twente zijnde moet je nu ook klaar zijn met Ziyech. Geld cashen en proberen te bouwen aan een nieuwe team die als eerste taak heeft; handhaven.

Nu hoorde ik wel dat Twente Brama terug wil halen! Nu zou ik persoonlijk Brama liever in Zwolle zien, maar het lijkt mij toch dat Brama nou toch ook wel zijn neus optrekt voor een eventuele terugkeer?
 

Max

Administrator
Forumleiding
In dit soort conflictsituaties en de financi?le en sportieve situatie waarin FC Twente zit ga je natuurlijk niet de hoofdprijs meer vangen voor Ziyech.

Brama zou in de situatie waarin FC Twente nu zit wel een goede aanwinst zijn. Ik denk ook dat Brama er wel oren naar zal hebben. Uiteindelijk is FC Twente wel zijn club. Tuurlijk had FC Twente hem eerder niet echt meer nodig, maar Brama zelf had het toen ook wel gezien bij FC Twente.
 

Balderas

New member
Brama wilde toen wel wat anders maar er kwam niets, trainde die tijd gewoon mee met Twente en ze konden hem toen vastleggen maar dat wilde Twente toen niet. Dus gezien die situatie van toen en de huidige situatie van Twente vraag ik me af of Brama het wil. Feit is dat het een jongen van de club is wat hem wel kan laten doen overhalen.

Mocht hij wel weg gaan, dan is het voor Zwolle ook prima, twee keer de speler transfervrij contracteren en dan als nog kunnen verkopen, dan doe je het op zich goed. En het geld is altijd welkom, hoewel Brama als speler ook erg belangrijk is binnen dit team. Mijn voorkeur, laat het geld maar zit en houd Brama lekker in Zwolle voor de komende anderhalf jaar.

En nee Twente gaat niet de hoofdprijs meer krijgen voor Ziyech, maar een paar miljoentjes moet toch nog lukken lijkt me.
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente Nieuws topic

Op zich wel logisch dat Brama niet alsnog werd vastgelegd. Alle clubs werken met spelersbudgetten en als de bezetting op Brama zijn positie verder goed was ingevuld, dan is het logisch dat hij niet alsnog een contract kreeg. Als er een transfersom voor Brama neer moet worden gelegd, dan zal het een moeilijk verhaal worden.
 

Balderas

New member
Klopt wat je zegt, maar wat ik nooit heb begrepen toen, is dat ze wel Engelaar vastlegde en niet Brama.

Feit is wel dat Brama nu gekocht moet worden van Zwolle, die heeft nog een contract tot eind 2017 dus die laten ze niet voor niks weggaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zou niet weten waarom je Brama zou halen. Niks beter dan een Mokotjo die je al hebt lopen. FC Twente heeft tevens doelpunten nodig, iets wat Brama niet gaat brengen. Ook zonder Ziyech is het middenveld veruit de beste linie van FC Twente. Dan kun je beter eerst je aanval of verdediging versterken.
 

Batigoal

Well-known member
De verdediging met stip. Al die tieners zijn dramatisch bezig en niet bepaald toptalenten. Ik durf zelfs te stellen dat met een stabielere verdediging je geen extra doelman hoeft te halen.
 

De Groene Scout

Well-known member
De naam Brama valt vooral erg vaak omdat zo’n soort speler gemist wordt. Iets oudere speler met ervaring die de club(cultuur) kent. Vooral de media roept dit veel. Intern is men volgens mij niet bezig met Brama (of hij moet voor een koopje binnen te hengelen zijn). Intern wordt het meest gesproken over ervaren verdediger, snelle vleugel en een spits.
 

De Groene Scout

Well-known member
Eghan gaat vandaag niet me op trainingskamp. Hij mag een weekje stage lopen bij Westerloo.
FC Twente wil van hem af omdat zijn werkvergunning eind februari afloopt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mokotjo. Tapia en Gutierrez. Heb je al een middenveld. De rest doen ze maar met eigen jeugd. Eerst die schuld maar eens afbetalen.
 

de waan

Well-known member
Ik vind het ook wel apart dat het dus gewoon weer over het halen van nieuwe spelers gaat.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Precies. Je hebt met Oosterwijk en Olaitan al twee spitsen, maar er moet toch eentje bij? Laat ze aub degraderen met dat gruwelbeleid van ze.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nou, Ziyech heeft zijn straf te horen gekregen vanmiddag. Hij is de band kwijt.
Gutierrez is vanaf heden de nieuwe aanvoerder.
Pittige straf hoor.
 
Bovenaan