FC Twente Nieuws topic

Jozsef

New member
Niet veel, maar daar gaat het toch ook niet om? Hij had de opinie tegen zich, dan is het afgelopen met je.

Als het legioen een speler niet moet, speelt hij toch ook niet? Lurling ofzo, ik noem even wat.

Lurling speelde gewoon hoor.
 

Eef de Kip

Well-known member
Zeker, maar het ging mij meer om de uitspraak over van Basten, dat verklaard zijn keuze om niet voor Oranje te kiezen volgens mij..

Als dat echt de reden is dan is is het natuurlijk wel een beetje treurig maar laat 'm lekker voor Marokko spelen joh, alsof hij de missing link is.
 

De Groene Scout

Well-known member
Schreuder had er, inderdaad zoals Pascallovic ook aangeeft, eind vorig seizoen uit gemoeten.
Niet alleen om de vrede met de achterban te herstellen, maar ook vanwege slecht presteren en niet nakomen van afspraken die met de voltallige technische staf waren gemaakt. Hij deed veel op eigen houtje en week af van bijv. de periodisering. Niet dat ik dat laatste nu zo heilig vind, maar als je met elkaar afspreekt volgens periodisering te gaan werken, moet je daar niet ineens van af wijken als het een beetje spannend wordt.
Het nieuwe seizoen ingaan met een nieuwe man (maakt eigenlijk niet zo veel uit wie) was het beste geweest. Men heeft het niet gedurfd, mede vanwege de hoge afkoopsom.
 

Jozsef

New member
Echt waar h?. Er staan nog 5 woorden achter Lurling

Lurling was nou net het verkeerde voorbeeld. Kreeg juist oneindig de voorkeur boven ene van Persie.
Als je dan toch "zomaar wat noemt" kom dan wel met een goed voorbeeld.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Lurling was nou net het verkeerde voorbeeld. Kreeg juist oneindig de voorkeur boven ene van Persie.
Als je dan toch "zomaar wat noemt" kom dan wel met een goed voorbeeld.

Ik heb toch niet de gehele Feyenoord selecties tot 15 jaar terug in mijn hoofd? Ik weet wel dat Lurling nooit populair was bij het legioen.
 

inhethoekje

Active member
Als dat echt de reden is dan is is het natuurlijk wel een beetje treurig maar laat 'm lekker voor Marokko spelen joh, alsof hij de missing link is.

Precies, een van de beste voetballers ooit even wegzetten als een lulletje rozenwater, dan begrijp je er niet veel van, zoiets hou je dan op zijn minst binnenkamers.
 

De Groene Scout

Well-known member
Gewoon een hele domme jongen die toevallig goed kan voetballen.
Hoort ook geen aanvoerder te zijn, bekijk alle interviews maar eens. Komt weinig uit of onzin.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb toch niet de gehele Feyenoord selecties tot 15 jaar terug in mijn hoofd? Ik weet wel dat Lurling nooit populair was bij het legioen.

Dan kun je hem beter dus niet noemen. Van Persie vertrok om die reden naar Engeland.
 

Batigoal

Well-known member
Hij zal heus wel een club vinden, maar het geeft ook te denken dat Ziyech bijna moet smeken om een transfer en die er van de zomer al niet gekomen was.
 

JFK

Well-known member
Hij zal heus wel een club vinden, maar het geeft ook te denken dat Ziyech bijna moet smeken om een transfer en die er van de zomer al niet gekomen was.

Ik denk dat hij al lang rond is met een club, maar dat Twente een te hoge afkoopsom vraagt. Dus probeert de heer Ziyech op deze manier zijn transfer af te dwingen. Het gebroeders De Boer model wordt gehanteerd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat hij al lang rond is met een club, maar dat Twente een te hoge afkoopsom vraagt. Dus probeert de heer Ziyech op deze manier zijn transfer af te dwingen. Het gebroeders De Boer model wordt gehanteerd.

In dat geval is hij nog slim genoeg om van de juiste man de instructies op te volgen. Hij kan ook nog de sprong naar de rechter maken om een transfer verder te forceren. Tegenwoordig is vrijwel iedere club een stap omhoog vanaf FC Twente.
 

De Groene Scout

Well-known member
Op social media zijn ze meneer wel zat. Ik denk dat het beter is dat hij het rode shirt van Twente niet meer aantrekt.
De fans zijn er wel klaar mee. Nu maar hopen op de nodige miljoenen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zolang hij onder contract staat zou ik hem maar opstellen. Hij is met afstand jullie beste speler en betrokken bij vrijwel alle goals.
 
Bovenaan