Janssen
Well-known member
Laat de KNVB voortaan lekker de blinde tyfus krijgen
Ah daar is-ie dan toch :duim:
Laat de KNVB voortaan lekker de blinde tyfus krijgen
De KNVB noemt het appels met peren vergelijken, maar als AGOVV bijvoorbeeld een valse begroting en valse andere documenten had ingeleverd binnen de licentie normen, hadden ze wel gewoon hun licentie gehad. En een extra seizoen gehad om financieel de boel op orde te krijgen, en dus wellicht nog bestaan in het betaald voetbal. Volgens mij was het AGOVV die een paar maanden na het faillissement geld ontving door transfers van Chadli en Mertens. Door dit zwakke optreden van de KNVB nodig je alle clubs uit om de boel te belazeren.
Wij zitten vanwege dat beleid nu met Toornstra. Ik zeg ruilen met Ziyech. Spelen ze beide op een niveau waar ze thuishoren.
Dramaqueen. Niemand heeft Feyenoord gedwongen om €3,5 miljoen te lappen voor Toornstra. Maar wel fijn dat vroeg of laat de naam 'Ziyech' telkens naar boven komt als het over Twente gaat. Weten we dus zeker dat het bij het gros w?l diep zit.
Dan zit het dus vooral diep bij de Ajax en PSV supporters? Vreemd verhaal.
Bij mijn weten is De Wolf Feyenoorder.
Bij mijn weten is De Wolf Feyenoorder.
Haha. Leuk voor Ziyech om in ??n rijtje met Adolf Hitler genoemd te worden.
He bah.Dat AGOVV (en Veendam en Haarlem) failliet zijn gegaan heeft nul komma nul helemaal niks met de KNVB te maken. De licentie is niet ingetrokken, die clubs zijn failliet gegaan. Het is gezien de stortvloed aan reacties kennelijk erg lastig om daar het verschil tussen te zien.
He bah.
Zo, worden we toch even flink genaaid; de zwaarste straf ooit!!!!