FC Twente Nieuws topic

de waan

Well-known member
Er komen me toch ook weer een paar kneuzen langs met een minderwaardigheidscomplex van heb ik jou daar.

Plaatsvervangende schaamte.
 

De Groene Scout

Well-known member
Doelman Sonny Stevens heeft het seizoen er al weer opzitten. Meniscus in de rechterknie, daar staat een half jaar voor. Maart /april dus weer nar buiten, dan nog weer fit worden en het seizoen zit er weer op. Geen druk voor Marsman dus dit seizoen, of het moet van Drommel komen.
 

Joost

Well-known member
Gunstige cijfers FC Twente geven versluierd beeld

http://www.vi.nl/nieuws/gunstige-cijfers-fc-twente-geven-versluierd-beeld.htm

Die zitten nogsteeds niet in categorie 2 van het licentiesysteem. Ik dacht dat ze daar voor de zomer al in zouden moeten zitten.

Ik zal weer eens een update maken van de categorie indeling.
Het zit wel iets complexer in elkaar dan enkel indeling op basis van je aantal behaalde punten.

Je komt pas uit categorie 1 als je op 2 achtereenvolgende meetmomenten voldoende hebt gescoord. Je kunt dus best 9 keer achtereen worden ingedeeld in categorie 1 maar dan vervalt niet direct je licentie. Als je tijdens die periode maar minstens 1 keer voldaan hebt aan de eisen van categorie 2. Sterker nog, in principe kun je oneindig in categorie 1 zitten als je er maar voor zorgt elke 3 jaar minstens eenmaal de zaak op orde te hebben.

In tijdsverloop ziet dat er als volgt uit:
1e moment; score=cat 1; indeling=cat1
2e moment; score=cat 1; indeling=cat1
3e moment; score=cat 2; indeling=cat1
4e moment; score=cat 2; indeling=cat2
5e moment; score=cat 2; indeling=cat2
 

Abubakari

Well-known member
Er komen me toch ook weer een paar kneuzen langs met een minderwaardigheidscomplex van heb ik jou daar.

Plaatsvervangende schaamte.

Ie moet trots zijn dajje uut Twente kom, verraajer.

Vannacht even gekeken, het was mij te veel de grote Erik Dijkstra show. Okay, Munsterman is een narcist maar die Dijkstra is er ook eentje.

Beste moment was toch wel toen Grootbek Dijkstra Munsterman aan de telefoon kreeg en zich even in liet pakken door die gladde Munsterman. Drie keer GVD zeggen, even benadrukken dat ie Dijkstra een aardige knul vond en van de branie van Erik was niks meer over, hij kon er niks meer tegenin brengen en stamelde nog maar wat. Wat een gast zeg, die Munsterman. Nog nooit iemand gezien met zulke vieze handen die ze zo snel schoon wist te wassen.

Slechtste moment: Ziyech met een enorme bril.
image-5149895.jpg
 

Makanaky

Well-known member
Dijkstra is de grootste domme lul op de Nederlandse TV. Hoeft maar te gaan zitten of ik zie alweer groen. :werder:
 

Abubakari

Well-known member
Dijkstra is de grootste domme lul op de Nederlandse TV. Hoeft maar te gaan zitten of ik zie alweer groen. :werder:

Ik neem het niet graag voor Ali B. op, maar dat is toch echt de aller ergste.

Dijkstra is zo'n enge gast dat ie bij de engste gast op de tweede plaats eindigt omdat je hem geen eerste plek gunt. Waar dan ook.
 

Pascallovic

Well-known member
Misschien moet ie nog een keer stoer een bierflesje vanaf een gebouw naar beneden flikkeren om indruk op iemand te maken.:werder:
 

inhethoekje

Active member
Misschien moet ie nog een keer stoer een bierflesje vanaf een gebouw naar beneden flikkeren om indruk op iemand te maken.:werder:


Of een flutboekje in elkaar flansen over een oud schaatser die het zelf ook zo slecht vond dat hij liever niet wilde dat het werd uitgegeven, maar Eric is de nieuwe Wolkers dus hij zou en moest het boek uitbrengen.
Volgens mij hebben wat familieleden van hem het boek onder dwang aangeschaft, of gekregen van Eric, en ligt de rest van de oplage nu al bij de Slegte.
 

De Groene Scout

Well-known member
Lekker die interlands tussendoor. FC Twente moet het voorlopig stellen zonder verdediger Dejan Trajkovski. In het WK-kwalificatieduel met Malta brak de Sloveen een sleutelbeen.
 
Bovenaan