Nu Twente kennelijk weer uit alle hoeken en gaten spelers kan aantrekken, neem ik aan dat die garantie van 32 miljoen door de gemeenschap ook niet meer nodig is?
Met de fraude en oplichtingspraktijken viel het volgens de fans ook best wel mee. De anders fans waren jaloers. Dat telefoontje was van mij afkomstig, ik wilde even lachen.Eigenlijk valt het nog wel mee hoor. Hand vol huurlingen en een transfervrije speler erbij. Dat is hooguit een beetje salariskosten.
Zijn ook diverse duren jongens vertrokken. Als er nog een oplossing gevonden wordt voor Eghan en Ziyech toch nog verkocht wordt zie ik niet zo veel problemen.
Everton heeft net nog voor Ziyech gebeld overigens.
De KNVB heeft allang aangegeven dat Twente bij de volgende meting in 2 zitten, anders zouden ze Twente's licentie in willen trekken. En dat wil de KNVB niet.Ik blijf het onvoorstelbaar vinden wat daar allemaal gebeurt in Ensched?. Blijkbaar kan het allemaal maar.
Ik hoop toch zo dat ze straks in categorie 3 komen en er dan alsnog uitflikkeren.
De KNVB heeft allang aangegeven dat Twente bij de volgende meting in 2 zitten, anders zouden ze Twente's licentie in willen trekken. En dat wil de KNVB niet.
Vandaag nog geen akkoord tussen Twente en Ajax over Ziyech; morgen gaan we verder.
We?
Kun jij je niet beter eens met HSC'21 gaan bemoeien?
Jaja, is 1 grote Twentse familie hier.
:duim:Nou, Ziyech weg. Op naar de Jupiler League