Dat ben ik met je eens, maar in deze situatie is het altijd goed om nog maar eens te bevestigen dat er niets aan de hand is.Zo lopen die dingen gewoon, eigenlijk niet eens nieuwswaardig.
Dat is wel een teken van goed beleid.Ook nooit iets aan de hand geweest. Eens in de zoveel tijd moet je eens enkele bestuurders vervangen en weer doorgaan.
Gewoon, gezonde bedrijfsvoering.
Ze gewoon vind ik het niet om iemand op 23 juni te benoemen in de directie, om vervolgens 5 dagen later weer op te stappen omdat je de tijd er niet in kan steken. 5 dagen geleden wist ie ook dat ie de tijd er niet in kon steken. Dan is het logisch dat nog even op interim basis blijft tot er een vervanger is.Zo lopen die dingen gewoon, eigenlijk niet eens nieuwswaardig.
Ze gewoon vind ik het niet om iemand op 23 juni te benoemen in de directie, om vervolgens 5 dagen later weer op te stappen omdat je de tijd er niet in kan steken. 5 dagen geleden wist ie ook dat ie de tijd er niet in kon steken. Dan is het logisch dat nog even op interim basis blijft tot er een vervanger is.
Ik ben een optimistisch persoon.Anders probeer je DGS nog een beetje objectiviteit bij te brengen als het om FC Twente gaat.
Hij heeft geen tijd om zich volledig met Twente bezig te houden, dan is het altijd beter om direct afscheid van elkaar te nemen.Ze gewoon vind ik het niet om iemand op 23 juni te benoemen in de directie, om vervolgens 5 dagen later weer op te stappen omdat je de tijd er niet in kan steken. 5 dagen geleden wist ie ook dat ie de tijd er niet in kon steken. Dan is het logisch dat nog even op interim basis blijft tot er een vervanger is.
Lijkt mij niet iets van de laatste 5 dagen, dan moet je jezelf niet laten aanstellen.Hij heeft geen tijd om zich volledig met Twente bezig te houden, dan is het altijd beter om direct afscheid van elkaar te nemen.
Jacobs bevestigd op LdL nog maar eens dat zijn vertrek zijn eigen beslissing is geweest omdat hij niet de tijd in de club kan steken die gewenst is.
Er is dus geen enkele druk van Dik geweest.
TV Tip voor de Groene Scout (en voor alle haters)