FC Twente Nieuws topic

De Groene Scout

Well-known member
De actie 'Twente voor Twente' heeft vanmiddag 60.000 euro opgeleverd. Gewoon een extra steuntje in de rug van de gezamenlijke supportersverenigingen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ziyech zal voor een fooi de deur uitwandelen. In eerste instantie werd er geroepen dat hij 12 tot 15 miljoen moest opbrengen.
Fenerbahce is nu serieus in onderhandeling en Twente wil er toch ook wel een keer vanaf en geeft aan dat ze hem voor 8 miljoen op magen halen.
De Turken hebben er 6 miljoen voor over; dat komt dus wel rond deze week.
 

Batigoal

Well-known member
Dus hij wijst eerst allemaal aanbiedingen af uit grote competities en komt uiteindelijk terecht bij Fenerbah?e?
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente Nieuws topic

Wat een pannenkoek. Veel talent voor verkeerde keuzes maken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Weet ik.

Ziyech is gewoon een lastige jongen, waarom zou je die willen halen? Je bent hem ook nog regelmatig kwijt aan Marokko, de Afrika Cup is in januari 2017 ook weer gepland.
 

De Groene Scout

Well-known member
Dus hij wijst eerst allemaal aanbiedingen af uit grote competities en komt uiteindelijk terecht bij Fenerbah?e?

Blijkbaar kan hij daar 1,8 miljoen per jaar verdienen. Met die bedragen op de bankrekening maakt het domme spelers vaak weinig uit in welke competitie dat dat is.
 

Eef de Kip

Well-known member
Daar kan hij bij Ajax en PSV ook in de buurt komen. Doe je het bij die 2 clubs goed dan denk ik dat je wat makkelijker naar grotere clubs over stapt dan bij Fener.
 

SanMark.

Well-known member
Weet ik.

Ziyech is gewoon een lastige jongen, waarom zou je die willen halen? Je bent hem ook nog regelmatig kwijt aan Marokko, de Afrika Cup is in januari 2017 ook weer gepland.

Lastig volgens mij heeft hij zich bij Twente altijd uiterst correct opgesteld.
 
Bovenaan