FC Twente Nieuws topic

Max

Administrator
Forumleiding
Goed idee. De Duitsers zullen wel ruimte maken in hun voetbal piramide voor een frauduleuze club uit Enschede.
 

De Groene Scout

Well-known member
Goed idee. De Duitsers zullen wel ruimte maken in hun voetbal piramide voor een frauduleuze club uit Enschede.

Haha, dat was ook mijn eerste gedachte. Alsof ze in Duitsland niet mee hebben gekregen wat voor 'jan-boel' ze er in Enschede van gemaakt hebben.
Toch blijkt een groepje externe deskundigen serieus naar deze mogelijkheid te kijken op dit moment.
Zou gaan om instroming in de 3. Bundesliga, of eventueel in combinatie met een fusie met een 2. Bundeslige club.
 

Batigoal

Well-known member
Haha, dat was ook mijn eerste gedachte. Alsof ze in Duitsland niet mee hebben gekregen wat voor 'jan-boel' ze er in Enschede van gemaakt hebben.
Toch blijkt een groepje externe deskundigen serieus naar deze mogelijkheid te kijken op dit moment.
Zou gaan om instroming in de 3. Bundesliga, of eventueel in combinatie met een fusie met een 2. Bundeslige club.

Want dan gaat de club niet failliet?
 

Forza AZ

Well-known member

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente Nieuws topic

Overigens ook een logisch gevolg van de uitspraken over een faillissement is dat clubs niet meer bieden op je spelers of echter tegen bodemwaarde. Wat een puinhoop heeft Jacobs er van gemaakt. Die moet vandaag bij een negatieve uitspraak bij de beroepscommissie echt keihard aan de bak.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb meer het idee dat Jacobs het uiterste doet om er nog wat positiefs voor FC Twente uit te halen en dan het gezonken schip verlaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb meer het idee dat Jacobs het uiterste doet om er nog wat positiefs voor FC Twente uit te halen en dan het gezonken schip verlaat.

Jacobs heeft er alles aan gedaan om er alles uit te halen en heeft daarbij volledig uit het oog verloren dat het schip vooral niet moet zinken. Geen grote verrassingen gezien de risico's die hij ook al bij Feyenoord heeft genomen. Wij schijnen ook aan de rand van de afgrond te hebben gestaan.
 

JMD

Well-known member
Als ze alleen de licentie kwijtraken, maar een faillisement wel kunnen voorkomen (of in ieder geval een doorstart kunnen maken), dan zou dat wel een logisch scenario zijn lijkt me.

Als ze een faillisement kunnen voorkomen spelen ze toch in de eerste divisie? Die licentie hebben ze toch gekregen van de KNVB?
 

JMD

Well-known member
Jacobs heeft er alles aan gedaan om er alles uit te halen en heeft daarbij volledig uit het oog verloren dat het schip vooral niet moet zinken. Geen grote verrassingen gezien de risico's die hij ook al bij Feyenoord heeft genomen. Wij schijnen ook aan de rand van de afgrond te hebben gestaan.

In welke periode zat Jacobs bij Feyenoord? Toen ze Hofland, Makaay en Gio haalden??
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente Nieuws topic

In welke periode zat Jacobs bij Feyenoord? Toen ze Hofland, Makaay en Gio haalden??

Yes. Officieel tot eind 2011, maar zijn rol was eerder uitgespeeld. Al toen de Vrienden van Feyenoord het faillissement moesten afwenden van deze gokker.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan