Niet te vergelijken situaties dus, helder.Die zijn voor het maandsalaris van een linksback failliet gegaan. Dat had de rijke KNVB (of Twente...) best kunnen lenen.
Niet te vergelijken situaties dus, helder.Die zijn voor het maandsalaris van een linksback failliet gegaan. Dat had de rijke KNVB (of Twente...) best kunnen lenen.
Even voor de duidelijkheid: is het nu definitief dat FC Twente in de Jupiler League speelt komend seizoen? Of kunnen ze nog in beroep?
Heeft Onno het al gehad over een mokerslag.?
Nee, de licentiecommissie had vooraf aangegeven dat het een eenmalig aanbod was de licentie voor de Jupiler League. Als een kort geding zou worden aangespannen, dan ging dat aanbod van tafel. Daarnaast zou FC Twente failliet gaan als ze in de Jupiler League moeten spelen. Dus het is definitief dat FC Twente niet in de Jupiler League speelt komend seizoen.
Is dat jouw interpretatie? Want bovenstaande lees ik nergens
Kun je allemaal teruglezen vlak na de uitspraak van de licentiecommissie.
Wat hebben Haarlem en Veendam daarmee te maken?
Nou ja zeg, Johan Derksen is tegen deze uitspraak en haalt weer alle clich?s uit de kast die hij de afgelopen maanden heeft gebruikt.
-Als Twente vandaag had gewonnen, dan was de beroepszaak volgens mij nutteloos geworden, omdat de oorspronkelijke uitspraak van de licentiecommissie dan niet meer geldig was.Kan iemand me uitleggen waarom er al geprocedeerd is als er maandag nog een beroepszaak bij de KNVB is??
Tenminste, dat begreep ik net op de radio te horen...
Wat nou als de KNVB maandag Twente t?ch toelaat tot de eredivisie? Of als het vandaag uitspraak eredivisie ja was geweest en maandag a.s. nee??
Wat een hemeltergend gesnotter. Gadverdamme!
Wat ik vanmiddag ergens hoorde is dat een volgend beroep niet opschortend werkt. M.a.w., het competitieschema zal dan gewoon De Graafschap bevatten, en als het begin augustus nog niet duidelijk is zal De Graafschap ook gewoon aan de Eredivisie beginnen.Ze kunnen nog wel in beroep gaan. En de ene nieuwssite brengt het erger dan de andere. ''De competitie kan nog maanden stil liggen'' oa.
Ik denk toch dat de KNVB alsnog Twente tegemoet komt met een nieuwe licentie, anders zou ook de uitspraak van Twente vandaag dat ze aan het kijken zijn of ze in de Eerste Divisie kunnen gaan spelen nergens op slaan.Nee, de licentiecommissie had vooraf aangegeven dat het een eenmalig aanbod was de licentie voor de Jupiler League. Als een kort geding zou worden aangespannen, dan ging dat aanbod van tafel. Daarnaast zou FC Twente failliet gaan als ze in de Jupiler League moeten spelen. Dus het is definitief dat FC Twente niet in de Jupiler League speelt komend seizoen.
Ik denk toch dat de KNVB alsnog Twente tegemoet komt met een nieuwe licentie, anders zou ook de uitspraak van Twente vandaag dat ze aan het kijken zijn of ze in de Eerste Divisie kunnen gaan spelen nergens op slaan.
Maar dat is dus geen zekerheid blijkbaar.
Of en hoe ze in het geval van een faillisement de opengevallen plekken in de Eerste Divisie en Tweede Divisie gaan opvullen moet dan ook blijken.
Engelse geldschieters die FC Twente vorig jaar 8,5 miljoen hebben geleend.