De Groene Scout
Well-known member
Ook de JL-clubs?Volgens mij is iedereen buiten Twente hier tevreden mee.
Ook de JL-clubs?Volgens mij is iedereen buiten Twente hier tevreden mee.
is Riga leuk?
Ik zit er aan te denken om daar eens naar toe te gaan.
Ook de JL-clubs?
Neem aan dat FC Twente nu gewoon failliet gaat. Dat hebben ze nagenoeg beloofd als de straf zou worden gehandhaafd. Dus de JL-clubs hebben daar geen last van.Ook de JL-clubs?
Neem aan dat FC Twente nu gewoon failliet gaat. Dat hebben ze nagenoeg beloofd als de straf zou worden gehandhaafd. Dus de JL-clubs hebben daar geen last van.
Ook de JL-clubs?
Met zo'n grote ploeg in hun competitie krijgt de Jupiler League veel meer exposure dus blijven zullen ze er zeker van worden.
Dat hadden ze toch al gedaan en die kansen waren heel klein. Daarom hebben ze bij de rechter ook aangevoerd dat degradatie naar de Jupiler League hetzelfde is als een faillsement of enkel het intrekken van de licentie. Neem aan dat ze die uitspraken gedaan hebben na een onderzoek op overlevingskansen in de JL.Kansen om te overleven in de JL worden momenteel onderzocht, aldus Onno Jacobs.
Dat moet haast wel het volgende leugentje zijn, want dat hebben ze natuurlijk allang gedaan. Plan ligt klaar, enorm snijden in de club en dan gaat alles gewoon door.
Eens.Het beste aan de uitspraak van de rechter is dat hij zich nirt heeft laten meeslepen door de kul argumenten uit Enschede en de argumenten van de licentiecommissie op waarde schat. Die nieuwe feiten verdienden een nieuwe sanctie maar het nieuwe bestuur verdient ook de kans op een doorstart. Een logische beslissing waar ze zich in Enschede nu eens gewoon bij neer moeten leggen.
Nou, JL dan maar.
Even voor de duidelijkheid: is het nu definitief dat FC Twente in de Jupiler League speelt komend seizoen? Of kunnen ze nog in beroep?
Wat hebben Haarlem en Veendam daarmee te maken?Ik zou erop proosten, DGS. Binnen 1 of 2 jaar terug in de Eredivisie, ondanks alle fraude. "Jullie" zijn ?cht gematst. Benieuwd hoe fans van Haarlem, Veendam, etc over deze zeer schappelijke geste van de KNVB denken.
Die zijn voor het maandsalaris van een linksback failliet gegaan. Dat had de rijke KNVB (of Twente...) best kunnen lenen.Wat hebben Haarlem en Veendam daarmee te maken?