FC Twente Nieuws topic

Max

Administrator
Forumleiding
Gelukkig dat de KNVB niet met dergelijke dwangsommen is gekomen elke keer dat FC Twente te laat was met het aanleveren van een jaarrekening, plan van aanpak of overige documenten. Dan was deze zitting niet nodig.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Als je die man hoort praten is de rechtszaak helemaal niet nodig en heeft Twente eigenlijk helemaal niks fout gedaan sinds het nieuwe bestuur er zit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente Nieuws topic

Als je die man hoort praten is de rechtszaak helemaal niet nodig en heeft Twente eigenlijk helemaal niks fout gedaan sinds het nieuwe bestuur er zit.

Of dat ?berhaupt relevant is. Rond de jaarwisseling is men nog bezig geweest om zaken uit het dossier Tadic te begraven. Verder kunnen feiten en omstandigheden te ernstig worden waardoor het eerdere besluit van 15 december 2015 niet meer kon worden gehandhaafd. Dat men pas na de competitie de licentie heeft ingetrokken en vervolgens uit coulance een nieuwe heeft verstrekt is enkel in het voordeel van FC Twente. Tijdens de competitie de stekker eruit trekken had FC Twente de nek echt omgedraaid.

Jammer dat de rechter niet vraagt wanneer er sprake is van een nieuw FC Twente. Feitelijk pas sinds vorige week.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Begrijp ik nou goed dat Jacobs nu niet voor de rechter durft te verkondigen dat ze failliet zijn? Ik zie vleugellam voorbij komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is Jacobs de man diet overalt eent t achtert plakt?

Nee, Jacobs is die goochelaar die een constructie bij Feyenoord had opgezet waar een enorm voorschot op de toekomst werd genomen. Onder Van den Herik was het neergaande financi?le spiraal reeds ingezet, maar Jacobs die verzorgde een verdere daling waardoor we nu aan de Vrienden van Feyenoord vast zitten. Bij Feyenoord was hij al aan het gokken en nu doet hij het bij FC Twente opnieuw...
 

de waan

Well-known member
Als ik het een beetje volg zegt de KNVB dat Twente een stap heeft overgeslagen (beroepscommissie) en dat dat bewust is gedaan omdat dan het risico op helemaal geen licentie meer te groot is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat de KNVB het ook wel wat zorgvuldiger had kunnen spelen. Men had eigenlijk natuurlijk veel eerder die stekker eruit moeten trekken. Ze worden straks wellicht gestraft vanwege het feit dat ze te coulant zijn geweest om het naar de zomer door te schuiven.
 
Bovenaan