Kolargol is nu ook helemaal gewend en los. Vandaag de winnende, lekker hoor!
Het valt me nog een beetje tegen, ik hoop dat hij er nu door heen is, zijn loopacties zijn wel prima, hij heeft alleen een beetje pech dat hij, de Leeuw en Pena alle drie centraal het beste zijn terwijl er toch echt iemand ook de ruimte op links moet invullen. Overigens had Kolar tegen Heracles ook best wel de 2-0 mogen maken (al heeft de Leeuw het helemaal bont gemaakt).
Fc Emmen heeft Luka Adzic van Anderlecht gehuurd. Volgens transfermarkt is Adzic een linksbuiten dus ik ben dat fc Emmen weinig meer gaat zien dit seizoen van 'de Messi van de Meerdijk' Anco Jansen.
Overigens zit Emmen nog wel achter Cavlan aan. Cavlan was vorig jaar ná Jansen de beste speler en zou kwalitatief maar ook in de breedte (door de blessure van Beste) een enorme impuls zijn.
Binnen! Jammer dat Slagveer vertrekt. Die had met zijn snelheid, werklust en efficiëntie nog best zijn meerwaarde. Dat Slagveer niet automatisch een basisplaats krijgt snap ik wel. Maar met zijn snelheid zou het eigenlijk elke wedstrijd een perfecte invaller zijn en daar heeft Lukkien Slagveer niet voor gebruikt. In die zin snap ik wel dat Slagveer eieren voor zijn geld heeft gekozen.
Edit: overigens is de eerder vertrokken Ben Moussa teruggekeerd bij Fc Emmen. Zeker voor de bank een prima speler. Was vorig jaar nog min of meer basisspeler.