Batigoal
Well-known member
Dordt hoopt deze week nog een keeper te presenteren. Dan is de selectie in principe rond, tenzij er zich een buitenkansje voordoet. Agustien bijvoorbeeld.
Selectie al rond? Dan wens ik ze heel veel sterkte dit seizoen.
Dordt hoopt deze week nog een keeper te presenteren. Dan is de selectie in principe rond, tenzij er zich een buitenkansje voordoet. Agustien bijvoorbeeld.
Boers was al een tijdje vertrokken, zal wel naar SteDoCo gaan.
SteDoCo strikt Gino Boers (ex-FC Dordrecht)
HOORNAAR/NIEUWPOORT - Gino Boers zal na de winterstop uitkomen voor SteDoCo. De 22-jarige middenvelder uit Nieuwpoort, die ook verdedigend goed uit de voeten kan, ontbond onlangs zijn contract bij FC Dordrecht.
Boers is gestopt bij FC Dordrecht om voorrang te geven aan zijn maatschappelijke loopbaan. Hij doorliep, na te zijn begonnen met voetballen bij vv Streefkerk, de jeugdopleiding in Dordrecht en debuteerde in het seizoen 2015-2016 in de Jupiler League in de met 0-5 gewonnen uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard.
Gino Boers neemt per direct afscheid als trainer van LRC Leerdam O19-1. Het trainerschap is voor hem niet te combineren met het spelen bij de Hoornaarse derdedivisionist.
Zijn er nog geruchten over wie er komen naar FC Dordrecht?
Nee, maar dat was afgelopen zomer ook al het geval. Toen doken er ineens diverse spelers op voor stages, waarvan er veel ook weer verdwenen. In die categorie zal Dordt het vermoedelijk weer moeten zoeken, mocht er ?berhaupt tussentijdse versterking komen. Ze hebben weinig middelen, kunnen zelfs geen opleidingsvergoedingen betalen en daardoor wordt de keuze nog wat beperkter.
Inmiddels staan ze ook dusdanig ver voor dat ze volgens mij wel het vertrouwen hebben Achilles '29 onder zich te houden, dus dan kunnen ze het dit seizoen wel met deze groep uitzingen. Als er iets komt, zal het denk ik huur zijn of een 'buitenkansje'.
Omdat het wat dichter in de buurt van zijn woonplaats is en Dordt een auto voor hem regelt.