FC Dordrecht

Batigoal

Well-known member
Blijven Dani?ls, Chacon en Arias bij FC Dordrecht? Dat vind ik tenminste nog een paar aardige voetballers bij de club.
 

Unregistere

Well-known member
Dat is bij Dordrecht altijd afwachten. Dani?ls, Chac?n en Arias hebben in elk geval allemaal een aflopend contract, meen ik. Arias is bovendien nog aan het revalideren na zijn zware blessure.
 

Unregistere

Well-known member
Bradley de Nooijer en Anthony Berenstein blijven in elk geval wel. Zij hebben hun contract verlengd tot respectievelijk medio 2018 en medio 2019.
 

Unregistere

Well-known member
Dordt zet in op de jeugd. De 18-jarige Shaquille Pinas, die gisteren debuteerde als linksback, heeft een tweejarig contract getekend. Speelt al enige jaren in de opleiding.

De Nooijer wordt gezien als de juiste trainer om het jeugdige Dordrecht beter te maken, want ook hij gaat bijtekenen.
 

Batigoal

Well-known member
Dordt zet in op de jeugd. De 18-jarige Shaquille Pinas, die gisteren debuteerde als linksback, heeft een tweejarig contract getekend. Speelt al enige jaren in de opleiding.

De Nooijer wordt gezien als de juiste trainer om het jeugdige Dordrecht beter te maken, want ook hij gaat bijtekenen.

Familie van Brian of Toevarno?
 

Unregistere

Well-known member
Marlon Slabbekoorn was er dus toch nog en mag het seizoen afmaken bij Dordt. Op amateurbasis. De KNVB heeft hem speelgerechtigd verklaard.

Johan Versluis heeft voor twee seizoenen bijgetekend als assistent-trainer.

Ben Kinds is aangesteld als het nieuwe hoofd jeugdopleiding. Best wel verrassend.
 

Unregistere

Well-known member
Luivienno Statia, die eerder dit seizoen leek door te breken als linksback en geruisloos weer verdween omdat hij geen contract wilde tekenen, dook gisteren ineens weer op in de basis. Eerder op de dag had hij nu wel getekend, waardoor Dordt hem weer wilde opstellen.

Extra selectiespeler voor volgend seizoen dus.
 

Batigoal

Well-known member
Beetje laat en ik zie niet in waarom er nu wel opeens geld is. Het ontslaan van de PR-dame levert niet genoeg op lijkt me. Het is riskant, maar ik zou er op gokken dat je Achilles onder je weet te houden en alvast sparen voor komend seizoen, want dan is Dordt wel degradatiekandidaat nummer 1.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met nog 11 wedstrijden te gaan moet Achilles die uit de eerste 27 wedstrijden 10 punten wist te pakken nog 9 punten of 8 punten en 45 doelpunten goedmaken. Die kans lijkt niet heel groot dat Achilles dat nog gaat lukken. Anderzijds pakken ze de laatste tijd wel punten. Ik vermoed dat je ook maar beter de gok kan nemen dat je dit zonder versterkingen gaat overleven. Anderzijds moet je nog wel naar Achilles. Het verdere programma van Achilles oogt echter niet makkelijk.
 

Joost

Well-known member
Ik denk dat Achilles nog wel in de buurt kan komen maar dat Dordrecht het uiteindelijk wel red.
 

ALenstra

Well-known member
Waar is Marco Boogers? Hij weet toch altijd goede spelers te vinden voor een schappelijk prijsje?
 

Unregistere

Well-known member
Waar is Marco Boogers? Hij weet toch altijd goede spelers te vinden voor een schappelijk prijsje?

Die blijft wat meer op de achtergrond dit seizoen en roept op de rust te bewaren. Volgend seizoen heeft de jonge ploeg alle steun nodig.

Er komen wel wat spelers op proef geloof ik, waaronder Giovanni Gravenbeek. Die speelde al eerder in Dordt.
 

Ceephax

New member
Even een vraagje vanwege een discussie van gisteravond.... Waarom speelt Dordrecht eigenlijk nogsteeds in het groen? Ik kan me herinneren dat het was vanwege een sponsor, maar na z'n vertrek zijn ze nooit meer terug gegaan in het rood, zoals de kleuren van moederclub DFC en de stad Dordrecht. Het logo is overigens wel gewoon rood-wit.
 

Unregistere

Well-known member
Tja, toen het DS '79 was, speelden ze in geel met blauw. Groen was de kleur van het bedrijf van Cees den Braven.

Geen idee waarom ze dat nooit meer hebben veranderd, misschien vonden ze het wel mooi. Of om geen verwarring met DFC te zaaien.
 
Bovenaan