FC Dordrecht

Unregistere

Well-known member
Vermoedelijk gaan ze ook Glen Kamara huren van Arsenal. Een twintigjarige Fin. Middenvelder, die ook rechtsback kan spelen.
 

Unregistere

Well-known member
Kamara is na de oefenwedstrijd weer naar Engeland gevlogen en schijnt meerdere opties te hebben. Zijn komst is dus nog niet zeker.

Joris Kramer wordt wel gehuurd van AZ, een verdediger.

Defensie lijkt wel redelijk op orde. Voorin zitten de grootste problemen. Op voorhand lijkt niemand van de offensief ingestelde spelers in staat om tien doelpunten per seizoen te maken. Zelfs vijf zal mogelijk al een opgave zijn voor de meeste van hen. Daar moet dus eigenlijk iets gebeuren, lijkt me het speerpunt voor Boogers.
 

Unregistere

Well-known member
De Franse spits Jo?l Fabrice Thomas komt naar de Krommedijk. Zal hij de broodnodige goals gaan maken?

Kamara is er nog niet uit. Heeft extra bedenktijd gevraagd en onderzoekt ook zijn mogelijkheden in Engeland.
 

De Groene Scout

Well-known member
Er is eveneens concrete interesse in Alessio da Cruz, een aanvaller van FC Twente. Vermoedelijk huur.

Ja is al rond; wordt verhuurd door FC Twente tot het einde van het seizoen.
Dat komt de Tukkers wel goed uit, want hij wilde niet luisteren en trainde slecht en was daardoor al terug gezet naar Jong Twente.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Van Haaren gecontracteerd en Kemy Agustien traint mee. Dat zijn toch aardige versterkingen, al zullen ze zelf beiden andere verwachtingen hebben gehad van hun volgende club.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In die zin blijft Dordt toch een interessante club om te volgen.
 

Unregistere

Well-known member
Kan me niet voorstellen dat Agustien daadwerkelijk in Dordrecht gaat spelen. Dan moet hij wel heel veel salaris inleveren.
 

ALenstra

Well-known member
Als ik het goed begrijp zit Agustien zonder club en heeft hij de laatste jaren niet veel gespeeld. Dus hij heeft weinig te eisen lijkt me.
 

Unregistere

Well-known member
Nee, maar de salarissen die Dordt kan bieden, zullen voor hem vermoedelijk niet heel interessant zijn. Dan kan hij via zijn zaakwaarnemer beter proberen om ergens een contractje in een vaag land af te dwingen voor meer centen. Maar misschien wil hij wel weer in Nederland spelen en is geld geen drijfveer, we gaan het zien.
 

Unregistere

Well-known member
Dordt hoopt deze week nog een keeper te presenteren. Dan is de selectie in principe rond, tenzij er zich een buitenkansje voordoet. Agustien bijvoorbeeld.
 
Bovenaan