FC Dordrecht

JMD

Well-known member
Van den Ham is het dus met Everse eens, als ik de berichten mag geloven. Boogers komt bij hem de kleedkamer niet meer in.

En Boogers heeft al aangegeven dat niet meer te zullen doen. Die voelt dus ook wel aan dat hij gedeeltelijk fout zit.
 

Fabian

Active member

Heerlijk verhaal. Rustig verteld, en hij is nou eenmaal een cynische spraakwaterval. Maar zit volgens mij ook niet veel onzin bij.

Hij maakt zich er verder ook niet meer druk om, dus hoezo jankverhaal? Hij schetst gewoon een plaatje zoals hij het ervaren heeft. Niet meer, niet minder.
 

Unregistere

Well-known member
Maar dan moet hij ook zo eerlijk zijn om te vermelden dat hij hetzelfde voorval al vaker heeft meegemaakt en er toen kennelijk geen probleem van maakte... Nu veegt hij nog steeds vooral zijn eigen straatje schoon.

Maar goed, door naar de actualiteit. Na spits Rangelo Janga (clubloos) heeft Dordrecht zoals verwacht ook een linksback aangetrokken. Dat is Fahd Aktaou, een 22-jarige speler van Heracles Almelo. Hij wordt de rest van dit seizoen gehuurd.
 

zwammy

Well-known member
Daarom. 3x weggegaan en teruggesmeekt door Boogers. Iedereen bang voor hem, tuurlijk.
 

Fabian

Active member
Maar dan moet hij ook zo eerlijk zijn om te vermelden dat hij hetzelfde voorval al vaker heeft meegemaakt en er toen kennelijk geen probleem van maakte... Nu veegt hij nog steeds vooral zijn eigen straatje schoon.

Maar goed, door naar de actualiteit. Na spits Rangelo Janga (clubloos) heeft Dordrecht zoals verwacht ook een linksback aangetrokken. Dat is Fahd Aktaou, een 22-jarige speler van Heracles Almelo. Hij wordt de rest van dit seizoen gehuurd.

Wellicht was dat niet scheldend en tierend. Daarnaast heb ik geen 'bevestiging' van die eerdere kleedkamerbezoeken.
Jij meldt het, maar klaarblijkelijk moet Van der Ham er ook niets van hebben.

Hoe dominant je ook bent binnen een organisatie, dan nog hoeft het niet een normale gang van zaken te zijn.

En overigens... een TD die de opstelling van de trainer wijzigt? Dat is wel compleet van de wereld besnuffeld.
 

Unregistere

Well-known member
Wellicht was dat niet scheldend en tierend. Daarnaast heb ik geen 'bevestiging' van die eerdere kleedkamerbezoeken.
Jij meldt het, maar klaarblijkelijk moet Van der Ham er ook niets van hebben.

Hoe dominant je ook bent binnen een organisatie, dan nog hoeft het niet een normale gang van zaken te zijn.

En overigens... een TD die de opstelling van de trainer wijzigt? Dat is wel compleet van de wereld besnuffeld.

Ik zeg ook niet dat het normaal is. Mijn punt is dat Everse er nu ineens een probleem van maakt, terwijl het al veel vaker is gebeurd. Dat vind ik krom. Waarschijnlijk had hij er dus gewoon geen zin meer in om als stroman te fungeren. Prima, maar dan had hij beter gewoon eerlijk kunnen zijn en nu probeert hij Boogers en andere clubmensen in een kwaad daglicht te stellen.

Ook onder Harry van den Ham gaat Boogers trouwens gewoon de kleedkamer in als hij denkt dat dit nodig is hoor, ga daar maar vanuit.
 

Fabian

Active member
Ik zeg ook niet dat het normaal is. Mijn punt is dat Everse er nu ineens een probleem van maakt, terwijl het al veel vaker is gebeurd. Dat vind ik krom. Waarschijnlijk had hij er dus gewoon geen zin meer in om als stroman te fungeren. Prima, maar dan had hij beter gewoon eerlijk kunnen zijn en nu probeert hij Boogers en andere clubmensen in een kwaad daglicht te stellen.

Ook onder Harry van den Ham gaat Boogers trouwens gewoon de kleedkamer in als hij denkt dat dit nodig is hoor, ga daar maar vanuit.

Van den Ham wil het niet hebben. Dus als hij het vervolgens wel doet, zegt dat wat over zijn ietwat te grote ego en persoonlijkheid.

Overigens hoor ik overduidelijk in het interview van Everse dat hij dit niet eerder had meegemaakt met Boogers. Behoudens die opstelling veranderen, was er niets aan de hand. Waarom zou hij daar dan over liegen?

En het gaat hier om het uitkafferen van spelers. Niet pers? omdat hij die kleedkamer betreedt.
 

Unregistere

Well-known member
Van den Ham wil het niet hebben. Dus als hij het vervolgens wel doet, zegt dat wat over zijn ietwat te grote ego en persoonlijkheid.

Overigens hoor ik overduidelijk in het interview van Everse dat hij dit niet eerder had meegemaakt met Boogers. Behoudens die opstelling veranderen, was er niets aan de hand. Waarom zou hij daar dan over liegen?

En het gaat hier om het uitkafferen van spelers. Niet pers? omdat hij die kleedkamer betreedt.

Tja, dat is voor de b?hne. Journalisten vragen Van den Ham er naar, logisch dat hij dan niet zegt dat hij er geen probleem mee heeft. Geeft ook niet.

Ik merk dat je de uitspraken van Everse in het interview voor waarheid aanneemt. Dat mag natuurlijk, maar dan gaan we er verder niet uitkomen. Ik heb andere informatie, via zeer betrouwbare bronnen rond de club. Op basis daarvan vind ik Everse in ieder geval een beetje hypocriet.

Maar goed, ik verwacht dat de rol van Everse in het betaalde voetbal inmiddels wel is uitgespeeld na dit hele gebeuren. Rond Dordrecht is iedereen wel klaar met hem. Op naar de toekomst, met Van den Ham ?n Boogers!
 

Unregistere

Well-known member
De selectie is wederom uitgebreid. Matthew Steenvoorden komt voor de derde keer in zijn prille loopbaan naar de Krommedijk. Waarschijnlijk wil Van den Ham hem als middenvelder gebruiken, maar hij kan ook achterin uit de voeten.
 

Maasveld

Well-known member
Volgens Rijnmond staat Anderlecht-huurling Kristaan Hagen op het punt om over te stappen naar VVV. Ken je hem Unregistere?
 

Unregistere

Well-known member
Volgens Rijnmond staat Anderlecht-huurling Kristaan Hagen op het punt om over te stappen naar VVV. Ken je hem Unregistere?

Nee. Alleen van naam. Denk dat in Dordrecht bijna niemand hem kent. Hij heeft 55 offici?le minuten gespeeld... Korte invalbeurt op dag 1, op dag 2 werd hij in de rust gewisseld na een dramatische prestatie op de linksbackpositie. In de voorbereiding speelde hij ook niet alles. Van de mensen die hem wel gezien hebben, begreep ik dat het meer een centrale verdediger is. Misschien dat hij daarom flopte als back.
 

Unregistere

Well-known member
Roorda vertrekt weer bij FC Dordrecht. Geert gaat alsnog het buitenlandse avontuur aan. Dat wilde hij sowieso graag. Hij gaat voetballen bij Richmond, een club op het tweede niveau van Australi?. Contract voor zeven maanden.
 

Unregistere

Well-known member
Na het vertrek van Roorda nog meer beweging in Dordrecht.

Reservedoelman Peter Leeuwenburgh, die werd gehuurd van Ajax, is terug naar Amsterdam. Zat op de bank in Dordt.

Daar staat de komst van twee nieuwe spelers tegenover. Rechtsback Glenn Bijl wordt gehuurd van FC Groningen, waar hij in de beloften speelde, en de Belgische middenvelder Jordy Vleugels wordt gehuurd van Willem II.
 

Unregistere

Well-known member
Toch weer wat Dordrecht-nieuws:

* Van den Ham stopt na dit seizoen. G?rard de Nooijer volgt hem dan op als hoofdtrainer. Gerucht gaat dat hij eventueel Johan Versluis als assistent zou willen hebben, maar dat is nog niet bevestigd.

* Everon Pisas en Shayron Curiel zijn om disciplinaire redenen tot nader order teruggezet naar de beloften. Dat betekent dat Dordt ook op zoek gaat naar een vleugelspits.
 

Unregistere

Well-known member
Tja, de reden wordt niet genoemd, dus geen idee wat er achter zit. Kan ook gewoon zijn dat ze te zwaar uit de kerstvakantie zijn gekomen natuurlijk.
 
Bovenaan