Van den Ham is het dus met Everse eens, als ik de berichten mag geloven. Boogers komt bij hem de kleedkamer niet meer in.
Maar dan moet hij ook zo eerlijk zijn om te vermelden dat hij hetzelfde voorval al vaker heeft meegemaakt en er toen kennelijk geen probleem van maakte... Nu veegt hij nog steeds vooral zijn eigen straatje schoon.
Maar goed, door naar de actualiteit. Na spits Rangelo Janga (clubloos) heeft Dordrecht zoals verwacht ook een linksback aangetrokken. Dat is Fahd Aktaou, een 22-jarige speler van Heracles Almelo. Hij wordt de rest van dit seizoen gehuurd.
Wellicht was dat niet scheldend en tierend. Daarnaast heb ik geen 'bevestiging' van die eerdere kleedkamerbezoeken.
Jij meldt het, maar klaarblijkelijk moet Van der Ham er ook niets van hebben.
Hoe dominant je ook bent binnen een organisatie, dan nog hoeft het niet een normale gang van zaken te zijn.
En overigens... een TD die de opstelling van de trainer wijzigt? Dat is wel compleet van de wereld besnuffeld.
Ik zeg ook niet dat het normaal is. Mijn punt is dat Everse er nu ineens een probleem van maakt, terwijl het al veel vaker is gebeurd. Dat vind ik krom. Waarschijnlijk had hij er dus gewoon geen zin meer in om als stroman te fungeren. Prima, maar dan had hij beter gewoon eerlijk kunnen zijn en nu probeert hij Boogers en andere clubmensen in een kwaad daglicht te stellen.
Ook onder Harry van den Ham gaat Boogers trouwens gewoon de kleedkamer in als hij denkt dat dit nodig is hoor, ga daar maar vanuit.
Van den Ham wil het niet hebben. Dus als hij het vervolgens wel doet, zegt dat wat over zijn ietwat te grote ego en persoonlijkheid.
Overigens hoor ik overduidelijk in het interview van Everse dat hij dit niet eerder had meegemaakt met Boogers. Behoudens die opstelling veranderen, was er niets aan de hand. Waarom zou hij daar dan over liegen?
En het gaat hier om het uitkafferen van spelers. Niet pers? omdat hij die kleedkamer betreedt.
Volgens Rijnmond staat Anderlecht-huurling Kristaan Hagen op het punt om over te stappen naar VVV. Ken je hem Unregistere?
Vleugels speelt toch op de vleugel?