FC Barcelona - el millor club del m?n

Eef de Kip

Well-known member
Ik vraag me ook oprecht af waar ze een Euro vandaan kunnen halen om iets te kopen laat staan onrealistische bedragen van 100 miljoen plus voor een speler als Haaland.
Ik denk dat het op zich niet verkeerd is om Wijnaldum, Depay en Aguero transfervrij op te halen maar de vraag is of de spelers dat wel willen want tekengeld en een waanzinnig salaris zullen ze niet kunnen verzilveren.
Overigens vraag ik me af of Aguero nog echt iets kan laten zien op topniveau maar goed, die zal vooral voor Messi gehaald worden.
 

Maasveld

Well-known member
Haha, volgens een Spaanse TV-zender gaat Barca op zoek naar een nieuwe trainer, maar als ze er in de komende 15 dagen geen gevonden hebben mag Koeman blijven. Het zou me niet eens verbazen als het waar is.
 

Batigoal

Well-known member
Ruim twee weken om Xavi los te weken van Al-Sadd, dat moet lukken.

Zou me niets verbazen als Xavi bij Barcelona net zo'n mislukking zou worden als Pirlo bij Juve, Lampard bij Chelsea en Arteta bij Arsenal dit seizoen.
 

U.G.

Well-known member
Haha, volgens een Spaanse TV-zender gaat Barca op zoek naar een nieuwe trainer, maar als ze er in de komende 15 dagen geen gevonden hebben mag Koeman blijven. Het zou me niet eens verbazen als het waar is.

Mij ook niet. Want als Koeman dit via de pers moest vernemen was het helemaal een potje geweest. Lekkere waardering ook, mocht Koeman blijven dan weet de spelersgroep ( vedettes ) volgend jaar alvast dat ie er alleen nog maar staat omdat ze niet op tijd een 'betere' konden krijgen.
 

Batigoal

Well-known member
Dat zou ik ook zeker doen. Malle voorzitter die na zijn aantreden alweer helemaal gedraaid is en opeens de wildste plannen heeft met een bankroete club terwijl hij zich aanvankelijk had voorgenomen de boel financieel eerst op orde krijgen en vertrouwen te geven aan Koeman.

Lekker laten barsten en zoveel mogelijk geld er uit halen.
 

Mario

Well-known member
Blijft toch lullig hoe men nu met Koeman omgaat. Koeman mocht de shit opruimen, en dan ook nog de beker winnen en lang meedoen om de titel. Ook nog eens een seizoen in lege stadions spelen. Nu dit gesol met een clubicoon. Ik denk dat hij zijn coachschap bij Barca toch wat anders had voorgesteld.
 

Xisco

Member
Kun, Kun, Kun, Agüerooooooooooo!

Zo, eerste aanwinst is binnen. Eric García wordt vandaag gepresenteerd. Twee spelers waar ik blij van word om er bij te hebben.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja die moest weg want te duur, een miljard schuld en dan ga je ingewikkeld doen om 10 miljoen.
En dan komt de nieuwe voorzitter die Agüero haalt voor een paar jaar waardoor je minimaal het dubbele kwijt bent.
Goed beleid.
 

Batigoal

Well-known member
Kun, Kun, Kun, Agüerooooooooooo!

Zo, eerste aanwinst is binnen. Eric García wordt vandaag gepresenteerd. Twee spelers waar ik blij van word om er bij te hebben.

Dat kan ik me voorstellen. Aguero is een icoon, tegenwoordig wel regelmatig geblesseerd helaas. En Garcia is een getalenteerd kind van de club.

Daar komt overigens ook Emerson Royal bij. Dat is de rechtsback van Betis. Van wat ik er van gezien heb wel een goeie back die een stapje hoger aankan, maar met Dest en Sergi Roberto lopen er toch al twee aardige rechtbacks rond bij Barça.
 

Makanaky

Well-known member
Die transfer van Emerson zat er al 2 jaar aan te komen. Samen met Betis gekocht met als voorwaarde eerst daar 2 seizoenen door te brengen alvorens over te stappen naar FCB.
 
Bovenaan