FC Barcelona - el millor club del m?n

Eef de Kip

Well-known member
Maar man man wat is daar ook een wanbeleid geweest de afgelopen jaren.
Nou helpt het ook niet dat ze een seizoen zonder publiek hebben moete spelen maar dan nog.
 

ALenstra

Well-known member
Leven op de pof gaat uiteindelijk altijd fout. Maar ik denk dat ze voor die club wel een uitzondering maken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Die verdient nu ruim 100 m. per jaar dus die zal wel akkoord gaan met minder, 50 ofzo maar dat kunnen ze ook niet betalen dus zijn ze op zoek naar een constructie door '10 jaar vast te leggen denk ik.
Ze zijn weer erg creatief bezig.
 

JMD

Well-known member
Die verdient nu ruim 100 m. per jaar dus die zal wel akkoord gaan met minder, 50 ofzo maar dat kunnen ze ook niet betalen dus zijn ze op zoek naar een constructie door '10 jaar vast te leggen denk ik.
Ze zijn weer erg creatief bezig.
100 miljoen per jaar? Serieus??? Is dat niet bv incl alle sponsorcontracten van hem dat hij 100 miljoen p/j verdient?
 

SanMark.

Well-known member
Barca zou Depay en Aguero niet mogen inlijven om hun reuze schuld en Messi geen nieuw contract mogen aanbieden ivm fair play.

Word net gemeld bij VI het tv programma.
 

Batigoal

Well-known member
Ze hadden gehoopt dat Umtiti en Pjanic afstand zouden doen van hun bizarre salarissen, maar dat doen ze natuurlijk niet. Dat is wel een probleempje, want tot nu toe zijn de vertrekkers allemaal reserves zoals Firpo en Trincão, maar geen zwaargewichten als Griezmann of Coutinho waar je een grote zak geld voor krijgt.

Maar uiteraard komt er links of rechts wel een oplossing.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, uiteindelijk zal men wel overstag gaan. Maar voor nu is het wel leuk. Gaan toch geen clubs flinke transfersommen ophoesten als Barcelona van spelers af moet. Dus dan zal de Spaanse bond wel weer een uitzondering maken.
 

JMD

Well-known member
MEssi gaat een vijfjarig contract tekenen bij Barcelona, met een flink verlaagd salaris.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja maar een contract van normaal gesproken 2 jaar wordt nu uitgesmeerd over 5 jaar. No way dat die nog 5 jaar voetbalt.
 
Bovenaan