FC Barcelona - el millor club del m?n

Max

Administrator
Forumleiding
Het is de laatste tijd wat teveel niet verkeerd voor mijn gevoel.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zag in de samenvatting van de wedstrijd tegen AC Milan Ricard Puig (18) aan het werk. Dat is wel een pareltje, hoor. En nu daadwerkelijk eens wat jongens een serieuze kans geven.
 

Deathprod

Active member
Nieuwe logo

DoHrsXiWkAE5XLb.jpg
 

Abubakari

Well-known member
In 1 week 7 punten verspeeld. Laatste zege was die tegen PSV, heeft schijnbaar nogal wat energie gekost.
 

Batigoal

Well-known member
Bizarre reden waarom Demb?l? trainingen miste en af en toe speelt als een natte krant, waardoor FC Barcelona hem zat is. Demb?l? heeft namelijk een Fortnite-verslaving. Hij haalt regelmatig hele nachten door met het computerspel waardoor hij weinig slaapt en daardoor niet presteert en zelfs trainingen mist. De club heeft hem al een paar keer verslavingstherapie aangeboden, maar dit heeft de aanvaller afgeslagen.

Is weer eens war anders dan voetballers die de hele nacht in een nachtclub hangen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als je het boek van Zlatan leest, dan was dit in zijn periode in Amsterdam ook aan de orde. Het is dat Maxwell toen ingreep en hem in huis nam, anders had Zlatan nooit de stappen gezet die hij nu uiteindelijk wel bij Ajax zette. Het kkomt dus vaker voor.

Overigens snap ik niet dat clubs miljoenen betalen voor spelers en ze dan maar wat laten begaan. Begeleiding van die jonge gasten kan veel strakker en beter.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vandaar die valse grijns. Die hoeft zelf het shirt nauwelijks te dragen.
 
Bovenaan