FC Barcelona - el millor club del m?n

Xisco

Member
Ooh :D, hij won de CL bij Real toch.

Geen CL's voor de dikke Ronaldo. Hij kwam een paar maanden na La Novena bij Real. Ik weet niet of hij met Inter nog een Europa Cup heeft gewonnen, maar Bar?a bezorgde hij de Europa Cup II met een benutte penalty tegen PSG in Rotterdam.
 

U.G.

Well-known member
Ja, kwam ie pas na dat WK joh ? Is ook alweer zo lang geleden :D

Ff geen zin om te switchen naar een andere topic, maar Ronaldo is vanmiddag dus voor 5 wedstrijden geschorst. Whatever, lekker meer rust :duim: Vandaag btw is het ook precies 15 jaar (!)geleden alweer dat de baas zijn debuut maakte in de Europese competities, namens Sporting in 3de CL-voorronde-wedstrijd tegen Inter.
 

Xisco

Member
Leuk hoor, die Paulinho... Sergi Roberto overweegt nu te vertrekken, evenals Sergi Samper. Alsof dat nog niet erg genoeg is voor de cul?s, blijkt Paulinho een madridista en antibarcelonista:

Paulinho heeft daags na zijn transfer naar Barcelona voor opschudding gezorgd met een oude tweet. Daarin uit hij afgunst jegens zijn nieuwe club. Paulinho vertrok maandag voor veertig miljoen euro van Guangzhou Evergrande naar Barcelona. De Braziliaan komt meteen in opspraak. "Kom op Madrid. Klote Barcelona, klote Cataloni?", schreef hij op 26 oktober 2013 op Twitter, op de dag dus dat Barcelona met 2-1 won van Real. De uiting van de middenvelder, die toen overigen onder contract stond bij Tottenham Hotspur, zal niet lekker vallen bij de supporters van Paulinho's nieuwe club. Zij willen uitleg van de Braziliaan, wiens presentatie voor donderdag op de agenda staat.

Het contract van Sergi Guardiola, vorig seizoen of misschien het seizoen daarvoor al gecontracteerd voor Bar?a B, werd om een dergelijke tweet binnen no-time weer ontbonden. De clubleiding zal nu wel niet genoeg cojones hebben om de deal af te blazen.

EDIT: ik zie dat JMD me ??n minuut voor was!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zou een zegen voor ze zijn als de deal hierdoor afgeblazen wordt. Onbegrijpelijke transfer zeg.
 

U.G.

Well-known member
Leuk hoor, die Paulinho... Sergi Roberto overweegt nu te vertrekken, evenals Sergi Samper. Alsof dat nog niet erg genoeg is voor de cul?s, blijkt Paulinho een madridista en antibarcelonista:

"Kom op Madrid. Klote Barcelona, klote Cataloni?"


Het contract van Sergi Guardiola, vorig seizoen of misschien het seizoen daarvoor al gecontracteerd voor Bar?a B, werd om een dergelijke tweet binnen no-time weer ontbonden. De clubleiding zal nu wel niet genoeg cojones hebben om de deal af te blazen.

hehehe doe maar gelijk heel Cataloni?;) Is de presentatie live ;)
 

Batigoal

Well-known member
Amateuristisch dat in deze tijd zo'n grote club niet iemand heeft die even checkt wat zo'n speler online uitspookt. Dat doet iedere werkgever toch?
 

Janssen

Well-known member
Ik zag ergens een staatje waaruit blijkt dat Barcelona voor Paulinho/Arda/Gomes evenbeeld betaald heeft als Madrid voor Kroos/Modric/Ceballos/Asensio/Isco. Om te huilen.
 

Pascallovic

Well-known member
Terwijl iedereen met een beetje gezond verstand op voorhand al wist dat Paulinho, Arda en Gomes ongeschikt voor Barca zijn.
 

Raul

Well-known member
Dan lees ik dat Matuidi voor 15 miljoen naar Juve gaat. Weliswaar 30 jaar maar een strijder op het middenveld. Dan heb ik toch echt liever Matuidi.
 

Janssen

Well-known member
Ander verhaal wel, had ook nog maar een jaartje contract. Die gaat niet veel spelen ook bij Juve.
 
Bovenaan