Eef de Kip
Well-known member
Ja het is ook ongelofelijk frustrerend dat Hamilton toch een aardig portie mazzel heeft gehad dit jaar en Verstappen wat botte pech.
Dat was meer ongelukkig. Heb ik minder moeite meeja daar denk ik samen met die tik van Bottas in Hongarije nog regelmatig aan terug.
Verstappen heeft qua pech Baku nog te goed. Kijken of hij het geluk van de kampioen zal hebben.Vooral die crash in Engeland. Die is zeer onrechtvaardig.
Inderdaad. Die aanvaring met Bottas in Hongarije was gewoon ongelukkig.Dat was meer ongelukkig. Heb ik minder moeite mee
Ik lees hier in het artikel iets tegenstrijdigsIk heb het circuit van SA nog niet echt goed bekeken, maar dat is dus nog sneller dan Monza?
nl.motorsport.com
Ik zou niet weten waar hij echt punten door zijn schuld heeft laten liggen. Misschien dat hij in Engeland iets te veel risico nam en het Hammelton wel erg verlijdelijk maakte hem een zetje te geven. Zeker weten dat het andersom ook zo gegaan zou zijn.
Wat mis ik?Ik lees hier in het artikel iets tegenstrijdigs
![]()
Het F1-circuit in Saudi-Arabië: Favorieten, inhalen, DRS en meer
In het weekend van 5 december vindt de allereerste Formule 1 Grand Prix van Saudi-Arabië plaats. Het circuit gelegen in Jeddah aan de Rode Zee is in slechts twaalf maanden uit de grond gestampt. Wat is er zo bijzonder aan dit stratencircuit? Motorsport.com heeft een aantal veelgestelde vragen...nl.motorsport.com
Hoe snel gaan de Formule 1-auto’s op het Corniche Circuit Jeddah?
Op veel stukken kan er volgas worden gereden en de geschatte topsnelheid ligt op de 322 kilometer per uur. De gemiddelde snelheid kwam in de simulaties uit op 252,8 kilometer per uur, dat is iets sneller dan op de circuits van Silverstone en Spa-Francorchamps. Het is slechts 11,6 kilometer per uur langzamer dan Monza. Het is met afstand het snelste stratencircuit van de Formule 1-kalender. Op de tweede plaats staat Albert Park in Australië met een gemiddelde snelheid van 237,2 kilometer per uur.
Gasly is de perfecte rijder om dat te doen.Gewoon Lewis er 2x afketsen en klaar.
Als kampioen moet Max dat natuurlijk zelf doen.Gasly is de perfecte rijder om dat te doen.
Heeft hij volgend seizoen zijn stoeltje bij RB weer terug.
Dan hoort hij wel bij de groten van de F1.Als kampioen moet Max dat natuurlijk zelf doen.
Wat mis ik?