F1, IndyCar, Nascar Topic

gevegt

Well-known member
De Benz van Hamilton krijgt zaterdag de motor van Brazilië.
Bottas is altijd goed op een nieuw circuit.
Kortom, Max is kansloos en zal zelfs Gasley voor moeten laten gaan.
 

JMD

Well-known member
Dat klopt. Ik zeg het maar even zodat niemand zich rijk rekent met de tijden van vrijdag.
Volgens mij doet niemand dat hier en is tevens hier de algemene consensus dat als er geen gekke dingen gebeuren Hamilton volgende week wereldkampioen wordt.

Ik zag gisteren de baan voor het eerst (net als ongetwijfeld veel mensen), had het wel van een kaartje gezien, maar dat is altijd lastig inschatten. Maar waar ga je hier in hemelsnaam inhalen? De hekken staan wel heel dichtbij dus een fout is zo gemaakt.
Doet me een beetje denken aan dat circuit van Valencia, wat ook gewoon een soort stratencircuit was met heel veel snelle stukken. Daar is 5 jaar gereden ofzo en leverde 1x een beetje een interessante race op toen er veel uitvielen door allerlei zaken, de overige jaren wasren het dramatische races.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja dat is het enige wat je kan doen, maar dan nog ga je die titel niet pakken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kunnen natuurlijk wel gekke dingen gebeuren tijdens de kwalificatie en de race met al die muurtjes. Maar goed, tot dusver liggen de rode vlaggen Mercedes beter dan de RedBull.
 

Eef de Kip

Well-known member
Verstappen de snelste op de zachte band in VT3 op 0,2 gevolgd door Hamilton die op de harde band reed.
Volgens het staatje met snelste sectoren heeft Hamilton 45/100 voorsprong, zal het op racepace de helft zijn dus dat wordt een kansloos verhaal.

Ik had nog iets van goh het wordt spannend maar ik vraag me af waar de spanning in gaat zitten, hopen op een fout bij een pitstop van Hamilton.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Krijg net een pushbericht dat Hamilton mogelijk een gridstraf krijgt voor het negeren van gele vlaggen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van welke site? Ik had dat ook een tijdje maar dat waren berichten met een hoog drama gehalte.
NU.nl.

En daar staat nu ook dat Hamilton zich ook moet melden vanwege een incident met Mazespin, waarbij hij die laatste opgehouden schijnt te hebben. Daar staat normaal gesproken 3 plaatsen gridstraf voor.

Wat is hij aan het doen joh?
 

JMD

Well-known member
Hamilton heeft in dit seizoen net zoveel fouten gemaakt als de 10 seizoenen ervoor bij elkaar…
 

Max

Administrator
Forumleiding
NU.nl.

En daar staat nu ook dat Hamilton zich ook moet melden vanwege een incident met Mazespin, waarbij hij die laatste opgehouden schijnt te hebben. Daar staat normaal gesproken 3 plaatsen gridstraf voor.

Wat is hij aan het doen joh?

Dat laatste zag ik. Maar ik begreep van het commentaar dat Hamilton daar weinig aan kon doen. Maar goed, laten ze Hamilton maar acht plaatsen gridstraf geven. Dat is goed voor de spanning.
 
Bovenaan