F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Het lijkt een podium te gaan worden met Hamilton Verstappen en Bottas... Want Perez zal ook nog een stop moeten maken.
 

JMD

Well-known member
2e achter Hamilton en de snelste ronde. Gemaximaliseerd vandaag.

Mooi dat ALonso 3e wordt
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja ook zonder gridstraf was je tweede geworden. Morele winnaar is Verstappen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als hij maar kampioen wordt. Maar dat lijkt erg lastig te gaan worden. Ik begrijp dat Mercedes de volgende race weer de motor van Brazilië erin zet. Het verhaal gaat wel dat de FIA komende week iets van de Mercedes achtervleugel gaat vinden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Oh hadden ze vandaag een andere motor?
Dan wordt het helemaal een makkie.

Komt het op de laatste race aan, ik ben bang dat verstappen 'm dan in de eerste de beste bocht bij Hamilton in de auto hangt. Nou ja, alles voor het resultaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oh hadden ze vandaag een andere motor?
Dan wordt het helemaal een makkie.

Komt het op de laatste race aan, ik ben bang dat verstappen 'm dan in de eerste de beste bocht bij Hamilton in de auto hangt. Nou ja, alles voor het resultaat.

Zou handig zijn als Perez dat nou een keer doet, maar die zal wel weer van plaats 8 tot en met 11 starten.
 

JMD

Well-known member
Ik vrees dat Mercedes de auto van Bottas vandaag 'retired' heeft om alles er aan te kunnen veranderen, zodat de Fin in Jeddah tussen Hamilton en Verstappen in kan komen te rijden.

Als het allemaal 'normaal' gaat denk ik idd ook dat Verstappen het niet gaat redden, maar heb wel vaker WK's verloren zien worden door gekke zaken (Hamilton die de pitingang mist in 2007, Schumacher die zijn motor opblaast in 2006, Hamilton die zijn motor opblies in 2016 (oke, dat was niet in de laatste 2 races, maar door die uitval hoefde Rosberg alleen steeds 2e te worden)). Laten we hopen dat ze die Mercedes zo ver open schroeven dat die ploft...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Proberen ze al het hele seizoen met Bottas. Nog nul keer tussen Hamilton en Verstappen in gefinisht.
 
Bovenaan