Eef de Kip
Well-known member
Dat was wel erg enthousiast Max
Jep. Hij moet 8 punten uitlopen op Leclerc en 6 op Perez om na Japan al kampioen te zijn. Met winst en snelste ronde gebeurt dat zeker.Tenzij Perez nog een duw krijgt is Verstappen met winst en de snelste ronde kampioen in Japan?
Niet, als je niet in Rusland gaat racen door de oorlog in Oekraïne moet je Azerbaijan eigenlijk ook overslaan.Ik ben benieuwd hoe het zich met Azerbeijan zich gaat ontwikkelen. Het verhaal gaat dat ze Armeense soldaten hebben geëxecuteerd. Hoe fris is het om daar wel te gaan racen?
Is al jaren een strijd met Armenië. Rondom Baku is het relatief veilig dus voor de F1 geen probleem. Zijn ook wel meer (zandbak) landen die niet zo netjes zijn voor bepaalde bevolkingsgroepen.Ik ben benieuwd hoe het zich met Azerbeijan zich gaat ontwikkelen. Het verhaal gaat dat ze Armeense soldaten hebben geëxecuteerd. Hoe fris is het om daar wel te gaan racen?
Als iemand anders het bij hem deed had hij wel moord en brand geschreeuwd met wat scheldwoorden erbij en was het niet de normaalste zaak van de wereld.
Nee, dan had men FIA-Maffia geroepen.Dan had het ook niet tot een straf geleid.
Nee, dan had men FIA-Maffia geroepen.
Dat begin ik me inderdaad nu ook af te vragen, gaat steeds harder regenenIk betwijfel dat ze überhaupt nog gaan rijden vandaag.