F1, IndyCar, Nascar Topic

Max

Administrator
Forumleiding
Whaha, maakt er een showtje van die Hamilton. Volgende keer een looprekje klaarzetten.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik denk dat je wel behoorlijk verrot die auto uitkomt. Russel liet ook al zoiets los eerder in de trant van of het wel verstandig was zijn verdere toekomst in ogenschouw nemende.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat je wel behoorlijk verrot die auto uitkomt. Russel liet ook al zoiets los eerder in de trant van of het wel verstandig was zijn verdere toekomst in ogenschouw nemende.

Mercedes krijgt het niet voor elkaar om het te fixen of wil onvoldoende concessies doen.
 

gevegt

Well-known member
Rinus bakte er vandaag weer eens niks van en nr. 19 ligt ook ergens in het achterveld.
Zo is er niet veel aan.
 

gevegt

Well-known member
Whaha, maakt er een showtje van die Hamilton. Volgende keer een looprekje klaarzetten.
Volgens iemand die bij Ferrari heeft gewerkt krijgen de Mercedesrijders met deze setting ongeveer 6G te verwerken bij iedere klap die ze krijgen.
Van aanstellen lijkt mij dan ook geen sprake.
Eerder zou de FIA de rijders moeten gaan beschermen. Dit kan weleens heel fout aflopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe kan FIA Mercedes dwingen om met een veiligere setting te rijden zonder Mercedes te bevoordelen?
 

gevegt

Well-known member
Hoe kan FIA Mercedes dwingen om met een veiligere setting te rijden zonder Mercedes te bevoordelen?
Bijvoorbeeld door het aantal g krachten te beperken die een coureur maximaal te verwerken krijgt.
Ze zouden ook een maximum aan de hoogte van het porpoising kunnen opleggen.
 

JMD

Well-known member
Mercedes wil dat de regels worden aangepast om het stuiteren van de auto's tegen te gaan...
 
Bovenaan