F1, IndyCar, Nascar Topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gat naar Leclerc is voor Verstappen minder dan 10 sec en loopt terug. Dan moet je echt hopen dat ook zij nog een stop moeten maken.
Leclerc moet of nog een keer stoppen of rijdt de laatste tien ronden met verrotte banden. Dus Max moet in principe kunnen winnen. Alleen die 1-2 die zo zeker leek daar twijfel ik nu wel ernstig over.
 

JMD

Well-known member
Leclerc moet of nog een keer stoppen of rijdt de laatste tien ronden met verrotte banden. Dus Max moet in principe kunnen winnen. Alleen die 1-2 die zo zeker leek daar twijfel ik nu wel ernstig over.
Hoeveel ronden later is Verstappen gestopt dan Leclerc? Ronde of 5 toch? Dan gaat Verstappen ook problemen krijgen met de banden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Leclerc nu naar binnen, Red Bull blijft buiten. Aparte keuze, Verstappen had imo moeten counteren en ook direct volgen.

Kan mij voorstellen dat Verstappen iets anders wil doen om voorbij Leclerc te pakken.

Maar goed, Ferrari schakelt zich vandaag zelf uit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind dit trouwens wel echt heel erg jammer. Want dit had een super interessant gevecht voor de overwinning kunnen worden.

Kampioenschap beslist? ;)
 
  • Haha
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Gelukkig voor Leclerc had hij na 4 races al 600 punten voorsprong die nooit meer in te halen was.. ;)
 

JMD

Well-known member
Russell dus naw weer naar het podium...

Maar even serieus: 6 pole positions en er dan zo weinig mee doen... Nou kan hij er over het algemeen zelf weinig aan doen (kan me weinig fouten van de Monegask herinneren) maar toch...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Constructeurskampioenschap is de voorsprong nu wel erg groot aan het worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Russell dus naw weer naar het podium...

Maar even serieus: 6 pole positions en er dan zo weinig mee doen... Nou kan hij er over het algemeen zelf weinig aan doen (kan me weinig fouten van de Monegask herinneren) maar toch...

Leclerc maakt juist regelmatig fouten. Het valt dit jaar voor zijn doen idd mee.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mercedes straks 3 en 4. Door te blijven finishen blijven ze er toch nog een beetje bij.
 
Bovenaan