Eef de Kip
Well-known member
Nope, inhalen wordt lastig, ik hoopte dat hij met DRS Leclerc wat sneller in kon halen maar hij zit er elke keer net iets te ver vanaf
Komt nog wel goed, wordt gewoon een 1-2 voor Red Bull.
Ah nee, hij kan er niets aan doen. Z'n auto ging kapot.Sainz, prutser.
Ze hadden imo de strategie moeten splitten en 1 iemand met Leclerc mee laten gaan (Verstappen was de meest logische optie, reed direct achter Leclerc) en 1 door laten rijden. Dan zit je als team altijd goed, welke strategie ook de beste is.Ik betwijfel of dat verstandig is
Zat ik ook al te denken, hij kakt wel erg inHij rijdt ook gelijk weg, heeft Perez een issue in z'n auto ofzo?
Leclerc moet of nog een keer stoppen of rijdt de laatste tien ronden met verrotte banden. Dus Max moet in principe kunnen winnen. Alleen die 1-2 die zo zeker leek daar twijfel ik nu wel ernstig over.Gat naar Leclerc is voor Verstappen minder dan 10 sec en loopt terug. Dan moet je echt hopen dat ook zij nog een stop moeten maken.
Hoeveel ronden later is Verstappen gestopt dan Leclerc? Ronde of 5 toch? Dan gaat Verstappen ook problemen krijgen met de banden.Leclerc moet of nog een keer stoppen of rijdt de laatste tien ronden met verrotte banden. Dus Max moet in principe kunnen winnen. Alleen die 1-2 die zo zeker leek daar twijfel ik nu wel ernstig over.