F1, IndyCar, Nascar Topic

PES5

Administrator
Forumleiding
Vooral het begin gaat heel belangrijk worden. Je ziet in deze race dat McLaren duidelijk pace tekort komt tov Mercedes en Red Bull. Als er inderdaad minimaal eentje een rondje of 10/15 voor Hamilton kan blijven, dan kan Max vooraan een gat trekken.
Op z'n Hamiltons zal er dan wel weer net een SC komen. Bij de start Ricciardo afhouden zal eerst lastig genoeg worden trouwens.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Max

Eef de Kip

Well-known member
Mijn idee, ik lees overal dat MB zich nu al min of meer neer legt bij een overwinning van Verstappen maar dat moet ik allemaal nog maar zien.
Bij een goede start ligt Hamilton gelijk acht Max en de pace van MB is mi beter dan de RB.
Key is de start, mocht Verstappen een of 2 plekken verliezen aan de McLarens dan wordt het een hele tour, maar mochten de McLarens Hamilton een rondje of 10 op kunnen houden dan zie ik het positief in.

Eef de Kip

Well-known member
Hmm, vrees dat die start hem de overwinning gaat kosten. Hamilton gaat hem pakken vrees ik. Mb echt oppermachtig hier zeg.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Benieuwd wat de FIA hiervan gaat maken, maar ik vind het de fout van Max. Er was geen ruimte aan de binnenkant, dus hij had moeten liften. Ook al had hij meer snelheid door de DRS en de warme banden.

Hankie

Well-known member
Benieuwd wat de FIA hiervan gaat maken, maar ik vind het de fout van Max. Er was geen ruimte aan de binnenkant, dus hij had moeten liften. Ook al had hij meer snelheid door de DRS en de warme banden.
Ja maar na dit seizoen kan ik het wel begrijpen dat hij een keer denkt krijg de tering maar Lewis.

Eef de Kip

Well-known member
Ik ben bang dat hij hier een gridstraf van 5 plekken voor krijgt, ook wel typerend, in Silverstone kreeg Hamilton 5 seconden en kon dat in de race makkelijk goed maken maar met een gridstraf ben je gelijk de lul.
Licht er ook naar net aan hoe die stewards hier over denken.

Eef de Kip

Well-known member
Pech was wel dat hier nu door die kerb omhoog werd geschoten, anders had hij Hamilton nog voorbij kunnen laten na de bocht

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben bang dat hij hier een gridstraf van 5 plekken voor krijgt, ook wel typerend, in Silverstone kreeg Hamilton 5 seconden en kon dat in de race makkelijk goed maken maar met een gridstraf ben je gelijk de lul.
Licht er ook naar net aan hoe die stewards hier over denken.

Precies. Dit verwacht ik ook.

erka

Well-known member
Ik heb er niks van gezien maar ga ervan uit dat Max natuurlijk, uiteraard en vanzelfsprekend niks verkeerd gedaan heeft., Hamilton volstrekt schuldig is, laat daar geen enkele twijfel over bestaan, dat alle kenners hier op DVK eveneens vinden dat Hamilton het weer gedaan heeft en dat Hamilton persoonlijk gelyncht wordt door Coronel. Elke andere uitkomst zou mij zwaar teleurstellen.

• Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan