F1, IndyCar, Nascar Topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb er niks van gezien maar ga ervan uit dat Max natuurlijk, uiteraard en vanzelfsprekend niks verkeerd gedaan heeft., Hamilton volstrekt schuldig is, laat daar geen enkele twijfel over bestaan, dat alle kenners hier op DVK eveneens vinden dat Hamilton het weer gedaan heeft en dat Hamilton persoonlijk gelyncht wordt door Coronel. Elke andere uitkomst zou mij zwaar teleurstellen.
Je kunt niet lezen?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

Duidelijk de schuld van Max
Na 20 keer de herhaling te hebben gekeken, zou ik het op een race incident houden, maar als ze iemand willen straffen is het Max. Ze hadden beiden eieren voor hun geld kunnen kiezen, maar geven elkaar (logischerwijs) geen millimeter ruimte. Lewis zat ervoor, Max had meer snelheid en de warmere banden. Ik denk dat het eerste het zwaarste weegt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Neig ook naar een race incident, maar als je een schuldige aan moet wijzen is het Verstappen. Gok dat het een gridstraf gaat worden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Op Sky hebben ze het dan weer over de blauwe vlag die gezwaaid wordt en leggen ze het toch ook - gedeeltelijk - bij Lewis neer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op Sky hebben ze het dan weer over de blauwe vlag die gezwaaid wordt en leggen ze het toch ook - gedeeltelijk - bij Lewis neer.
Die blauwe vlag is om de auto die uit de pitstraat komt te waarschuwen dat er auto's met veel meer snelheid aan komen. Geen verplichting om ze voor te laten gaan, maar het is inderdaad zo dat Lewis zelf ook iets had kunnen doen om de crash te voorkomen. Ze lieten bij Ziggo ook zien dat hij in de eerste ronde door diezelfde bocht met Norris ging en in die situatie veel meer aan de buitenkant zat. Maarja, dat Lewis z'n tanden laat zien aan Max dat begrijp ik ook wel. Het gaat om de wereldtitel, dan deel je geen cadeautjes uit.
 

Eef de Kip

Well-known member
Maarja, dat Lewis z'n tanden laat zien aan Max dat begrijp ik ook wel. Het gaat om de wereldtitel, dan deel je geen cadeautjes uit.
Nee en in dat licht gezien neig ik er toch naar om het meer als een race incident te zien maar goed, ik ben dan ook een fanboy die alles wat Max doet goed praat
 

Miramar

Well-known member
Max raakte hem een beetje...
ad2d1768659285141cfeaee009246975.jpg
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Prima weekend. Waar verlies voorspeld was, loop je 2 punten uit. Niets meer aan doen. Alleen de wereldtitel telt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar een gridstraf pak je en je krijgt ook nog je gridstraf voor je motorwissel straks. Volgend seizoen beter.
 

JMD

Well-known member
3 plaatsen gridstraf in Rusland is het oordeel van de fia.

Een straf lijkt me terecht, maar het is dan wel vreemd dat dit 3 plaatsen gridstraf oplevert en die hogesnelheidscrash in Silverstone 10 seconden.
 

gevegt

Well-known member
3 plaatsen gridstraf in Rusland is het oordeel van de fia.

Een straf lijkt me terecht, maar het is dan wel vreemd dat dit 3 plaatsen gridstraf oplevert en die hogesnelheidscrash in Silverstone 10 seconden.
Net zoals zo veel anderen, begrijp je er dus niets van.
 
Bovenaan