Laat het 20 zijn, maar dan kom je er volgens mij nog een ronde of 10 te kort.Ze begonnen toch ook op rood? En die gingen toch ook ruim 20 rondjes mee?
Laat het 20 zijn, maar dan kom je er volgens mij nog een ronde of 10 te kort.
Ontopic a.u.b.Damn, Martin Truex maakt gehakt van de concurrentie Wat een zege, bijna van start tot finish vooraan gereden, da's vrij uitzonderlijk in NASCAR.
Alles wat je vraagt kan en doen ze ook.De rijen monitoren met data met op krukken gezetten 'engineers'. Wellicht houden zij de bandenspanning in het oog.
Kan vanuit de 'pitzone' op afstand/radiografisch de snelheid /vermogen bijgesteld worden?
Het vermogen wat een auto levert staat tijdens de eerste ronde van de kwalificatie vast. Dat wordt door de FIA gemeten.Ik hoorde via de 'boordcommunicatie' een coureur klagen over een verminderde 'maximumsnelheid'. Een paar rondjes later zat hij weer aan de limiet. Dat triggerde mijn vraag.
En maar hopen dat er geen geel komt.Goeie pitstop, nou gassen tot het einde
Dat zou mooi zijn.En maar hopen dat er geen geel komt.