JMD
Well-known member
We zullen zien. In Bahrein ging Verstappen juist te lang door en kon het toen niet meer inhalen.Rij toch door man? Matig moment om te stoppen hoor.
We zullen zien. In Bahrein ging Verstappen juist te lang door en kon het toen niet meer inhalen.Rij toch door man? Matig moment om te stoppen hoor.
En dat overkomt Hamilton nu.We zullen zien. In Bahrein ging Verstappen juist te lang door en kon het toen niet meer inhalen.
Precies. En het verschil is nu maar 3 ronden volgens mij. Dus dat scheelt ook niks qua banden. In Bahrein ging Verstappen volgens mij pas 12 ronden later ofzo. Dat maakt verschil in banden.En dat overkomt Hamilton nu.
Maar nu komt Hamilton ineens wel heel snel dichtbij. De mediums doen het beter op de Mercedes dan op de Red Bull.Ja ik neem het terug. Pak alsnog goed uit.
En dat doet hij niet, dus hij lijkt me naar de vlag te gaan. Want anders is het idd klaar lijkt me.Dan moet hij binnen nu en een ronde naar binnen wil hij nog kans maken.
Dat laatste is idd waar Verstappen op moet hopen. Geen idee hoe oud die banden waren, maar het leken me geen banden die 1 kwalificatierondje gereden hadden.Hamilton komt te snel dichterbij.
Het waren alleen gebruikte gelen dus misschien dat die op het eind ook wat meer versleten zijn bij Hamilton.
1.2 of 1.4 seconden verloren in die ronde.Als Hamilton niet wint mag Bottas bij Toto langs komen...
Waarschijnlijk een rondje of 4.Dat laatste is idd waar Verstappen op moet hopen. Geen idee hoe oud die banden waren, maar het leken me geen banden die 1 kwalificatierondje gereden hadden.
Ja, dat was flink wat.1.2 of 1.4 seconden verloren in die ronde.
Jep. Mercedes was gewoon te sterk op de mediums. Klaar.Zonde, maar weinig aan te doen lijkt mij.
Het maximale eruit gehaald.
Zonde, maar weinig aan te doen lijkt mij.
Het maximale eruit gehaald.