F1, IndyCar, Nascar Topic

SanMark.

Well-known member
Hamilton komt te snel dichterbij.

Het waren alleen gebruikte gelen dus misschien dat die op het eind ook wat meer versleten zijn bij Hamilton.
 

JMD

Well-known member
Hamilton komt te snel dichterbij.

Het waren alleen gebruikte gelen dus misschien dat die op het eind ook wat meer versleten zijn bij Hamilton.
Dat laatste is idd waar Verstappen op moet hopen. Geen idee hoe oud die banden waren, maar het leken me geen banden die 1 kwalificatierondje gereden hadden.
 

SanMark.

Well-known member
Dat laatste is idd waar Verstappen op moet hopen. Geen idee hoe oud die banden waren, maar het leken me geen banden die 1 kwalificatierondje gereden hadden.
Waarschijnlijk een rondje of 4.

Dan zou het om een verschil van circa 12 rondjes zijn.
 

JMD

Well-known member
1.2 of 1.4 seconden verloren in die ronde.
Ja, dat was flink wat.

Ik las van de week dat er geruchten zijn dat Bottas snel vervangen gaat worden door Russell. Misschien was dit zijn ultieme fuck you... Meestal ging Bottas heel makkelijk aan de kant.

Bottas naar de pits. Zodra Hamilton voorbij is aan Verstappen zal Verstappen ook naar binnen gaan.
 

JMD

Well-known member
Zonde, maar weinig aan te doen lijkt mij.

Het maximale eruit gehaald.
Jep. Mercedes was gewoon te sterk op de mediums. Klaar.
Maar goed, andere jaren was Mercedes klassen apart hier, dat is vandaag niet het geval.

Over 2 weken Monaco.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zonde, maar weinig aan te doen lijkt mij.

Het maximale eruit gehaald.

En toch snap ik niet dat ze bij RB niet op rood gingen na die stop van Hamilton. Ik zei hier thuis al dat hij bij ronde 59/60 de lul zou zijn. Bij het team hadden ze het maar over die laatste ronde. Snap niet dat ze na Hongarije weer dezelfde keuze maken.
 
Bovenaan