JMD
Well-known member
En wat er in dat pakket zit...Eerst maar kijken wat de prijs is..
En wat er in dat pakket zit...Eerst maar kijken wat de prijs is..
De BBC zendt alleen nog maar de samenvattingen uit van de F1.Zou wel balen zijn maar ik lees bedragen van 30 miljoen wat er is neergelegd voor die rechten, dan zal het minimaal een tientje per maand zijn. Tientje kan ik best missen maar toch, ruim een meier per jaar voor een paar races die ik dan ook op RTL plus en de BBC kan zien.
Ik vraag me af hoeveel mensen daar voor gaan betalen. Ik kan me niet voorstellen dat dat er meer dan een paar honderdduizend zijn.
RTL is er volgend seizoen ook niet meer bij.Zou wel balen zijn maar ik lees bedragen van 30 miljoen wat er is neergelegd voor die rechten, dan zal het minimaal een tientje per maand zijn. Tientje kan ik best missen maar toch, ruim een meier per jaar voor een paar races die ik dan ook op RTL plus en de BBC kan zien.
Ik vraag me af hoeveel mensen daar voor gaan betalen. Ik kan me niet voorstellen dat dat er meer dan een paar honderdduizend zijn.
Is het puur toeval dat de contracten ook in Duitsland wisselen of gaat het bij de F1 bv net als met de CL/EL-rechten, dat die Europawijd tegelijk opnieuw aangeboden worden?RTL is er volgend seizoen ook niet meer bij.
RTL is er volgend seizoen ook niet meer bij.
De BBC zendt alleen nog maar de samenvattingen uit van de F1.
Nee, dit is een afspraak tussen een betaalzender en RTL.Is het puur toeval dat de contracten ook in Duitsland wisselen of gaat het bij de F1 bv net als met de CL/EL-rechten, dat die Europawijd tegelijk opnieuw aangeboden worden?
Klopt. Maar zo'n zender gaat natuurlijk geen bakken met geld betalen als ze nog geen zekerheid hebben of ze in 2022 uberhaupt in NL te zien zijn. Dus dat zal wel loslopen.Ze gaan dus naar een zender die nog niet in Nederland te zien is.
Ik lees 44 eurotjes per maand in Zweden voor F1, CL, PL, Bundesliga, NFL, NHL en UFC. Geen geld.
Ik betaal nu 26 euro voor alle kanalen van ESPN en Ziggo per maand, dus die 44 ga ik zeker niet betalenIk lees 44 eurotjes per maand in Zweden voor F1, CL, PL, Bundesliga, NFL, NHL en UFC. Geen geld.
Ze gaan dus naar een zender die nog niet in Nederland te zien is.
Alsof dat ooit een keuze is.Monaco kijk ik niet
Hoef ik dit weekend niet te kiezen tussen terras en f1