F1, IndyCar, Nascar Topic

gevegt

Well-known member
Als coureur zou je dit seizoen de drie in 1 jaar kunnen halen en dus legendarisch kunnen worden.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb alles bij KPN, dat levert zoveel korting op dat ik het Ziggo Sportpakket erbij heb genomen. Als alleen de F1 wegvalt, is het niet zo'n ramp, ik kijk vooral voetbal en NASCAR/IndyCar

Eef de Kip

Well-known member
Zou wel balen zijn maar ik lees bedragen van 30 miljoen wat er is neergelegd voor die rechten, dan zal het minimaal een tientje per maand zijn. Tientje kan ik best missen maar toch, ruim een meier per jaar voor een paar races die ik dan ook op RTL plus en de BBC kan zien.
Ik vraag me af hoeveel mensen daar voor gaan betalen. Ik kan me niet voorstellen dat dat er meer dan een paar honderdduizend zijn.

JMD

Well-known member
Zou wel balen zijn maar ik lees bedragen van 30 miljoen wat er is neergelegd voor die rechten, dan zal het minimaal een tientje per maand zijn. Tientje kan ik best missen maar toch, ruim een meier per jaar voor een paar races die ik dan ook op RTL plus en de BBC kan zien.
Ik vraag me af hoeveel mensen daar voor gaan betalen. Ik kan me niet voorstellen dat dat er meer dan een paar honderdduizend zijn.
De BBC zendt alleen nog maar de samenvattingen uit van de F1.

Dit is natuurlijk wel het moment om in te stappen als nieuwe zender, een groot deel van de huidige schare mensen die F1 kijken, kijken dat vanwege Verstappen en die zullen daar best flink wat geld voor over hebben, als ik zie hoeveel mensen er in shirts/truien/jassen enz lopen van Verstappen/Red Bull.

gevegt

Well-known member
RTL is er volgend seizoen ook niet meer bij.
Ze gokken duidelijk op het Max effect, maar dat zou nog weleens tegen kunnen vallen.

gevegt

Well-known member
Is het puur toeval dat de contracten ook in Duitsland wisselen of gaat het bij de F1 bv net als met de CL/EL-rechten, dat die Europawijd tegelijk opnieuw aangeboden worden?
Nee, dit is een afspraak tussen een betaalzender en RTL.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Eef de Kip

Well-known member
ik ben toch echt niet van plan hier veel voor te gaan betalen en ik denk dat het nog wel is tegen kan gaan vallen hoeveel mensen die wel gaan doen.
Ik kijk wel gewoon via een stream.

JMD

Well-known member
Ze gaan dus naar een zender die nog niet in Nederland te zien is.
Klopt. Maar zo'n zender gaat natuurlijk geen bakken met geld betalen als ze nog geen zekerheid hebben of ze in 2022 uberhaupt in NL te zien zijn. Dus dat zal wel loslopen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik lees 44 eurotjes per maand in Zweden voor F1, CL, PL, Bundesliga, NFL, NHL en UFC. Geen geld.

Zo, dat is niet mis. Maar volgens mij kun je alles in Zweden wel keer drie doen, dus even afwachten hoe het uitpakt in Nederland. Ben benieuwd of ze de NFL er ook bij gaan pakken. Dan ben ik sowieso de Sjaak wat betreft een abonnement afsluiten. Maar dan doe ik FOX Sports International er misschien wel af.

Bovenaan