F1, IndyCar, Nascar Topic

Eef de Kip

Well-known member
Is niet Max zijn dag, heb het idee dat RB ook een beetje loopt te kloten, slechte tart van Max en de pit stop naar Geel vind ik ook niet briljant.
Leclerc en nu uit, nu zal dit nog wel op het podium komen.

JMD

Well-known member
Ik blijf het jammer vinden dat die oude baan van Hockenheim er niet meer is, dit is toch een 13 in een dozijn circuit (vandaag natuurlijk wel een fraaie race door de regen...), dat oude circuit was echt heel speciaal.

JMD

Well-known member
Hulkenberg exit nu... Weer in dezelfde bocht, lijkt wel o de GP van Canada van 1999 toen er 4 man in die laatste bocht crashten...

SC

JMD

Well-known member
Vraag me wel af: de coureurs hebben 4 setjes inters ter beschikking in een weekend. Wat zou er nou gebeuren als al die setjes op zijn? Je kan moeilijk zeggen: jongens, jammer. Dat is ook niet veilig.

Eef de Kip

Well-known member
Maar waarom maakt Mercedes geen pitstop dan?

Valt me wel mee dat Hamilton een straf krijgt. Vond het al bizar dat Lecrerc 'm niet kreeg maar het team wel terwijl Max 'm wel kreeg in Monaco.

JMD

Well-known member
Maar waarom maakt Mercedes geen pitstop dan?
Bottas snap ik idd niet, maar Hamilton ging niet omdat hij anders ver terug zou vallen door die 5 sec straf.

Valt me wel mee dat Hamilton een straf krijgt.
Ja, maar aan de andere kant: hier kon hij niet veel meer doen. Vorig jaar was het echt belachelijk dat hij hier inHockenheim geen straf kreeg. Dit vond ik eigenlijk geen straf, hij had moeilijk terug kunnen rijden, en 1 ronde door met zo;n halve vleugel is ook gevaarlijk.

JMD

Well-known member
Het blijft toch opvallend hoe veel er fout gaat bij Mercedes als ze niet vooraan rijden...
Het is voor hen niet te hopen dat Red Bull en/of Ferrari de kwalificatiepace echt op orde gaan krijgen zodat ze zich ook regelmatig voor de Mercedessen kunnen kwalificeren, wat dan gaat Mercedes die problemen in de race standaard krijgen.

Bovenaan