JMD
Well-known member
Heb je verloren met poker?Achteraf weet JMDtje het altijd zo ontzettend goed.
Heb je verloren met poker?Achteraf weet JMDtje het altijd zo ontzettend goed.
Heb je verloren met poker?
Dat is jouw mening, en dat mag. Maar dat is dan alsnog geen reden om kleinerend te doen ('JMDtje').Je kijkt half maar je oordeelt wel weer over dingen waar je dus niets van gezien hebt.
Gaan ze ook echt die optocht op zondag rijden of hanteren ze voortaan gewoon de kwalificatie direct als einduitslag?
Wat een mietjes. Starten achter de safety car.
Hamilton had in 3 ronden al 7 seconden op Max.:cab:
Voor de safety car reed ie er ook al 5 seconden achter hoor.Had ook te maken met het feit dat Bottas volgens mij veel vertraagde achter de SC, zodat Hamilton een veilige stop kon maken.
Voor de safety car reed ie er ook al 5 seconden achter hoor.
Ik had het niet over Bottas, ik had het over Max en die verloor in 3 ronden heel veel tijd, ook zonder safety car en Bottas voor hem.Maar was Bottas wel dichterbij aan Hamilton.
Goede regel idd, want dit is immers niet de fout van de coureur, maar vreemd dat dat ineens tijdens het seizoen wordt ingevoerd.Ah, voor een unsafe release krijg je dus tegenwoordig een boete als stal. Hadden ze eerder moeten doen, bijvoorbeeld in Monaco bij Max.
Ik had het niet over Bottas, ik had het over Max en die verloor in 3 ronden heel veel tijd, ook zonder safety car en Bottas voor hem.