F1, IndyCar, Nascar Topic

Max

Administrator
Forumleiding
Gaan ze ook echt die optocht op zondag rijden of hanteren ze voortaan gewoon de kwalificatie direct als einduitslag?

JMD

Well-known member
Gaan ze ook echt die optocht op zondag rijden of hanteren ze voortaan gewoon de kwalificatie direct als einduitslag?

Het zal de optocht op zondag blijven denk ik...

T/m 2025, dan is Melbourne dus 30 jaar op rij de stad van de GP van Australi? geweest. Wat mij betreft had bv Adelaide ook wel weer eens gemogen, op dat Micky-Mousebaantje van ze...

JMD

Well-known member
Ze rijden tegenwoordig zo lang achter de SC dat ze zo ongeveer direct naar intermediates kunnen.

Pascallovic

Well-known member
Ah, voor een unsafe release krijg je dus tegenwoordig een boete als stal. Hadden ze eerder moeten doen, bijvoorbeeld in Monaco bij Max.

Maar was Bottas wel dichterbij aan Hamilton.
Ik had het niet over Bottas, ik had het over Max en die verloor in 3 ronden heel veel tijd, ook zonder safety car en Bottas voor hem.

JMD

Well-known member
Ah, voor een unsafe release krijg je dus tegenwoordig een boete als stal. Hadden ze eerder moeten doen, bijvoorbeeld in Monaco bij Max.
Goede regel idd, want dit is immers niet de fout van de coureur, maar vreemd dat dat ineens tijdens het seizoen wordt ingevoerd.

Ik had het niet over Bottas, ik had het over Max en die verloor in 3 ronden heel veel tijd, ook zonder safety car en Bottas voor hem.

Klopt, maar jij had het over 7, daar reageerde ik op, en dat kwam pas onder de SC.

Bovenaan