F1, IndyCar, Nascar Topic

Eef de Kip

Well-known member
Op basis van de laatste race zou je ook een mooi lijstje kunnen maken, volgens mij wordt Verstappen dan gewoon wereldkampioen.

Satyr

Administrator
Forumleiding
F1.com heeft de zogenaamde power rankings, waar vijf deskundigen na elke race een cijfer, maximaal een tien, geven aan elke coureur. Dus maximaal 50 punten per race. Max heeft dit seizoen een gemiddelde van 45,7!

Hamilton zit op 43,2, Sainz op 41,9 en gedeeld 4e staan Bottas en Norris op 39,6.

Pascallovic

Well-known member
Dat zogenaamd slaat op die ranking en deskundigen neem ik aan? Zijn er nog meer lijstjes met verzonnen niet meetbare criteria waar Max eerste staat?

Eef de Kip

Well-known member
Ik ga wel even aan de slag met een lijst, pak ik de gecombineerde GP's van Oostenrijk en Duitsland, is kijken hoe hoog hij daar staat

Max

Administrator
Forumleiding
Max is volgens mij ook de beste formule 1 rijder uit de Benelux en Duitsland.

erka

Well-known member
Max is volgens mij ook de beste formule 1 rijder uit de Benelux en Duitsland.

Van de hele wereld behalve VK en Finland, maar dat zijn allebei een beetje vreemde landen dus eigenlijk gewoon de beste van de wereld.

Pascallovic

Well-known member
Wat schande weer die Kubica. 1,3 seconden achter je teamgenoot. George Russell bijna Q1 overleeft, maar helaas net niet gelukt.

PES5

Administrator
Forumleiding
Waanzinnige prestatie van Russell wel.

Verder opvallend dat Magnussen zo enorm snel was. Kwalificaties zijn prima bij Haas, maar in de race is het helemaal niks. Max wel retesnel en weer een fout van Leclerc.

Bovenaan