F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Kijk dan eerst de training maar eens terug.

Het enige verwijtbare hier vind ik dat RB te lang wachtte met die laatste run op soft. Overigens had ik het denk ik nog eens op medium geprobeerd en dan in een stukje met minder verkeer, zoals Mercedes bewust koos. De soft is een heel slechte keuze voor de race. Dan sta je na 6 rondjes binnen en kom je ergens achterin het veld terecht.

:duim:

Ska P 187

Well-known member
Toch lijkt het wel zo dat hij vaak ongelukkig in verkeer terecht komt. Das ook een (team) kunst blijkbaar, want Mercedes lijkt dat soort dingen toch minder te hebben.
Voor de rest shit happens, niet goed, maar ja.

Ska P 187

Well-known member
Er staan ook drie Honda's in de top-10. Max lag 2/10e voor op Gasly toen Magnussen crashte, dus die was gewoon boven Ricciardo gekomen en misschien wel voorbij Leclerc. Maar goed, Ricciardo was 8/1000e sneller dan Gasly, dus het lek is boven...

Ik wist niet dat TR het zo goed gedaan had...
Eerlijk gezegd kijk ik daar nog het meest naar. Verstappen is volgens mij en de meesten hier een klasse apart maar heeft het niet inderdaad door pech niet gered. Maar die Gasly is fewoon door Rico gepakt en eigenlijk kwamen die TR's er gewoon niet aan te pas.

Janssen

Well-known member
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar boven vond ik het er minder erg uitzien.

Overigens lijkt de Ferrari van Vettel me niet helemaal in goede 'conditie'

Ik vond het van boven juist heel duidelijk, hij maakt ineens nog een knik naar rechts.

JMD

Well-known member
Wat heeft Gasly overigens gedaan vandaag? Is er volgens mij niet afgespind ofzo maar ligt toch nu 'slechts' 8e... Terwijl hij vanaf P5 startte.

JMD

Well-known member
Als Grosjean nou eens de muur ingaat, kan Max winnen.
:)
Kan me niet voorstellen dat de toppers dan nog de pits ingaan, en ik zie Max ook niet die 4 inhalen als ze niet gaan pitten.

Maar goed, wat mij betreft mag het hoor. :p

Bovenaan