Shayman
New member
@RSDG, heb je problemen met je kortetermijngeheugen?
"Wanneer je ergens geen verstand van hebt kun je beter je domme kop houden"
"Wanneer je ergens geen verstand van hebt kun je beter je domme kop houden"
Ik provoceer niks.... Afgelopen twee races viel hij uit dus kans is natuurlijk aanwezig dat dit morgen weer gebeurt...
Daar heb je gelijk in, maar je post onderstaand als een vaststaand feit...Ik provoceer niks.... Afgelopen twee races viel hij uit dus kans is natuurlijk aanwezig dat dit morgen weer gebeurt...
En hij is ook al een keer gefinisht, zonder motorproblemen.Morgen valt hij toch weer uit met motorproblemen....
Als je de sport een beetje volgt is de kans nu een stuk kleiner dan voorheen omdat er nu een update van de vorige motor in de auto ligt, die ook nog eens voor 8% is afgeknepen.Uiteraard kan dit morgen weer gebeuren. Net als met het weer, het kan ook elke dag gaan regenen, maar ook droog blijven.
Als we dit al provoceren gaan noemen. Feit is dat hij tot nog toe net als zijn vader vaker de finish niet haalt dan wel. Ligt niet aan zijn racestijl hoor. Maar meer dat Nederlanders in de F1 altijd een kutauto hebben. Hopelijk lukt het morgen wel, want het talent is onmiskenbaar.Daar heb je gelijk in, maar je post onderstaand als een vaststaand feit...
En hij is ook al een keer gefinisht, zonder motorproblemen.
Dat heet dus provoceren.
Wordt gewoon weer niks morgen.
Botsing in de eerste bocht?
Waar baseer je dat op???
5e sluit ik ook niet uit.
Omdat het een prutser is en op het feit dat ik er heel veel verstand van heb. Zoals ik overal verstand van heb.
Dit is geen kutauto hoor... Aerodynamisch heel sterk. Pest is alleen die Renaultmotor.Maar meer dat Nederlanders in de F1 altijd een kutauto hebben. Hopelijk lukt het morgen wel, want het talent is onmiskenbaar.
Dat valt nog maar te bezien.Prima leerschool voor een 17 jarig knulletje. Gaat een grote worden, zonder twijfel.
Zijn er nog wel fatsoenlijke grindbakken tegenwoordig? Het moet natuurlijk wel een beetje bij de autokleuren/helm passen enzo
In wat voor opzicht?Nee, er zijn bijna geen grindbakken meer...
Grindbakken bleken gevaarlijker dan gewoon asfalt.