F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Die sukkel moet met deze nutteloze trainingen niet zoveel van zn auto eisen. Doe t nu rustig aan en ga vlammen op de momenten waar het om gaat. De kwalificatie en de race zelf....
 

Eresd?g?

Banned
Ik heb er ook geen verstand van hoor maar wel toevallig dat zn wagens t altijd in de races begeven. Doe t in de voorbereiding dan rustiger aan lijkt me.
 

JMD

Well-known member
Ik heb er ook geen verstand van hoor maar wel toevallig dat zn wagens t altijd in de races begeven. Doe t in de voorbereiding dan rustiger aan lijkt me.
Denk je niet dat het er iets mee te maken heeft dat je in de training 10 ronden achter elkaar rijdt en je in de race er 70 ofzo moet doen??

Als je er niks van snapt, post er dan niet over, want die opmerkingen van jou hierboven komen erg domblondachtig over.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Max heeft gezegd dat zijn auto nog nooit zo goed afgesteld stond als nu. Hopen dat de motor het houdt. Dan lonken er weer punten.
 

Eresd?g?

Banned
Denk je niet dat het er iets mee te maken heeft dat je in de training 10 ronden achter elkaar rijdt en je in de race er 70 ofzo moet doen??

Als je er niks van snapt, post er dan niet over, want die opmerkingen van jou hierboven komen erg domblondachtig over.
Dus domme mensen mogen niets posten? Riekt naar discriminatie. En dat ik geen verstand heb van deze sport hoeft niet te betekenen dat ik hier niet mag posten.
 

Shayman

New member
Ik heb er ook geen verstand van hoor maar wel toevallig dat zn wagens t altijd in de races begeven. Doe t in de voorbereiding dan rustiger aan lijkt me.
Even klein voorbeeldje waar je misschien wat aan hebt.

Toen we ruim 10 jaar terug net met ISO-9000 begonnen werd ook het verbeterformulier ge?ntroduceerd; de bedrijfsleider van onze andere vestiging ontving er 1 met een tamelijk domme oplossing en hij stuurde het volgende antwoord terug:

"Wanneer je ergens geen verstand van hebt kun je beter je domme kop houden" (ik heb de scheldwoorden en de afsluitende vloek weg gelaten)

Misschien een tipje :duim:
 

gevegt

Well-known member
Even klein voorbeeldje waar je misschien wat aan hebt.

Toen we ruim 10 jaar terug net met ISO-9000 begonnen werd ook het verbeterformulier ge?ntroduceerd; de bedrijfsleider van onze andere vestiging ontving er 1 met een tamelijk domme oplossing en hij stuurde het volgende antwoord terug:

"Wanneer je ergens geen verstand van hebt kun je beter je domme kop houden" (ik heb de scheldwoorden en de afsluitende vloek weg gelaten)

Misschien een tipje :duim:
Dat mag eigenlijk niet als je ISO gecertificeerd bent.
Dan ga je langs de commissie heen die dat moet beoordelen. ( heilig boontje icon )
 

JMD

Well-known member
Dus domme mensen mogen niets posten?

Goed lezen is ook een kwaliteit.

@Jamel: de auto van Verstappen is dusdanig goed dat er in elke race punten gehaald kunnen worden. Geholpen natuurlijk door het feit dat de eerste 10 punten halen (i.t.t. bij zijn vader, toen er slechts 6 auto's punten konden halen), en dat er slechts 20 auto aan de start staan (waarvan 18 echt serieus meedoen)
 

gevegt

Well-known member
Goed lezen is ook een kwaliteit.

@Jamel: de auto van Verstappen is dusdanig goed dat er in elke race punten gehaald kunnen worden. Geholpen natuurlijk door het feit dat de eerste 10 punten halen (i.t.t. bij zijn vader, toen er slechts 6 auto's punten konden halen), en dat er slechts 20 auto aan de start staan (waarvan 18 echt serieus meedoen)
De auto van Max is toch wel redelijk ruk. Slechte motor en dito remmen. Het goede is de wegligging, wat al langere tijd goed voor elkaar is bij RB.
De eerste update van de motor wordt nu ingezet, maar dat doen ( op Mercedes na ) alle leveranciers.
Mij zou het niet verbazen dat Honda een grotere sprong heeft gemaakt dan Renault.
 

Shayman

New member
Dat mag eigenlijk niet als je ISO gecertificeerd bent.
Dan ga je langs de commissie heen die dat moet beoordelen. ( heilig boontje icon )
Werd officieel ook niet gewaardeerd uiteraard. Gelijk hebben en gelijk krijgen enzovoort.

JMD zei:
de auto van Verstappen is dusdanig goed dat er in elke race punten gehaald kunnen worden. Geholpen natuurlijk door het feit dat de eerste 10 punten halen (i.t.t. bij zijn vader, toen er slechts 6 auto's punten konden halen), en dat er slechts 20 auto aan de start staan (waarvan 18 echt serieus meedoen)
Helaas lijken de wagens - behalve de Renaults tot op heden - veel betrouwbaarder als in die tijd want anders had ik rustig een wedje gemaakt voor een podium voor hem dit jaar al.

RSDG zei:
Als er nou even minder agressief gereageerd wordt.... Waar is dat nou voor nodig al die felheid? Dat doe ik toch ook niet...?
Lieve jongen, je loopt de laatste dagen harder te zuigen als in je pubertijd toen je je zakgeld verdiende achter welk treinstation ook dus ga lekker lopen huilen hoe iedereen jou toch zoekt bij de crew want je bent echt sommigen tot kotsen aan toe te krijgen met je gedrag.
 

JMD

Well-known member
De auto van Max is toch wel redelijk ruk. Slechte motor en dito remmen. Het goede is de wegligging, wat al langere tijd goed voor elkaar is bij RB.
De eerste update van de motor wordt nu ingezet, maar dat doen ( op Mercedes na ) alle leveranciers.
Mij zou het niet verbazen dat Honda een grotere sprong heeft gemaakt dan Renault.

Ik bedoelde ook vooral de aerodynamica ja. Maar dat was met een Redbull ook wel te verwachten.
 

JMD

Well-known member
Helaas lijken de wagens - behalve de Renaults tot op heden - veel betrouwbaarder als in die tijd want anders had ik rustig een wedje gemaakt voor een podium voor hem dit jaar al.
Dat waren nog eens tijden, toen vielen er gewoon 15 wagens uit. Was ook veel leuker eigenlijk. Nu finishen er regelmatig 18 of 19.

Geef mij maar zo'n race met meer dan 10 uitvallers. Hopelijk in Monaco, laat het maar regenen daar... :)
 

JMD

Well-known member
Volgens mij is het percentage safetycars in Monaco lager dan op andere circuits... :)

Het is 2 uur treintje rijden inderdaad, alhoewel ik Verstappen er wel voor aan zie om het toch einde tunnel of in Loews te proberen...
Maar die minieme foutmarge maakt dat zo'n mooi circuit. Tegenwoordig zijn er op de normale circuits geen grindbakken meer, dus een fout wordt niet direct afgestraft. In Monaco wel, en dat maakt het zo mooi vind ik. Monaco is tezamen met Belgi?, Itali? en Canada de race die ik MOET zien. Daar plan ik omheen. De overige races wil ik graag zien, maar als het niet kan, dan niet.
 

Mommiej

Well-known member
Zolang het niet te hard regent krijg je geen SC, bij een beetje stevig regenen wordt er door leiding F1 race geneutraliseerd in tegenstelling tot vroeger. Ook niet kunnen/durven rijden in regen wordt dus niet meer direct afgestraft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan