F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
Dat valt nog maar te bezien.
Het lijkt er op dat RB zich gaat terugtrekken uit de F1. Dat houdt in dat Max geen stoeltje meer krijgt maar moet kopen.

Met zoveel talent kom je echt wel ergens binnen. Overigens zie ik RB wel blijven. Blufpoker naar Renault toe.
 

gevegt

Well-known member
Met zoveel talent kom je echt wel ergens binnen. Overigens zie ik RB wel blijven. Blufpoker naar Renault toe.
Dat laatste zou kunnen. Echter de voorsprong van Mercedes is zo groot dat men nu al roept om veranderingen. Zo wil Eccelstone weer terug naar de normale V10 ( natuurlijk omdat de tv kijker afhaakt omdat het geluid en snelheid erg omlaag is gegaan ).
Ik kan mij trouwens geen talent herinneren die zonder sponsorgeld naar een groot team is gegaan. Laat staan een rijder die qua achterland geen enkele betekenis heeft voor een bedrijf.
 

JMD

Well-known member
Dat laatste zou kunnen. Echter de voorsprong van Mercedes is zo groot dat men nu al roept om veranderingen. Zo wil Eccelstone weer terug naar de normale V10 ( natuurlijk omdat de tv kijker afhaakt omdat het geluid en snelheid erg omlaag is gegaan ).
Ik kan mij trouwens geen talent herinneren die zonder sponsorgeld naar een groot team is gegaan. Laat staan een rijder die qua achterland geen enkele betekenis heeft voor een bedrijf.

Als die Mateschitz stopt heeft Hamilton (weet even niet meer of die dat was) gewoon gelijk gehad toen hij 2 jaar geleden zei dat Red Bull geen echt autoraceteam is. Het gaat daar puur om de promotie van RedBull. Jarenlang rijden ze iedereen om de oren en vinden ze alle kritiek op de overheersing maar onzin (terecht, want zij hadden het toen goed voor elkaar, net als bv Ferrari begin deze eeuw of Mercedes nu), nu ze zelf niet overheersen klagen ze als een klein kind dat het spannender moet worden en dat ze anders stoppen...

Terug naar de v10 zou ik dan wel snappen, het klinkt nog steeds als opgevoerde naaimachines.

Ecclestone kan zelf de fans ook proberen te behouden door wat minder naar zandbakcircuits te gaan (omdat die aan zijn idiote eisen qua geld wil voldoen) en de traditionele circuits wat meer te behouden.
Dit jaar geen Duitsland (N?rburg), over een paar jaar misschien geen Itali? (contract loopt in 2016 af). Eerder sneuvelden al Imola, Frankrijk,...
100x liever dat soort banen dan die inwisselbare Herman Tilke-circuits.
 

Ska P 187

Well-known member
Volledig mee eens. Bahrein kijk ik niet eens, op Spa verheug ik me enorm.

Gaan ?we?volgend jaar niet naar Baku? Verheug me er enorm op...
Schijnt wel iets van een stratencircuit te zijn, dus wie weet, maar ome Bernie doet werkelijk alles voor het geld dat moge duidelijk zijn. Zandvoort zit er echt niet meer in.
 

zwammy

Well-known member
Op Ziggo/UPC te volgen op kanaal 401. Kun je mooi een half uurtje meepikken voordat NAC begint.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Echt heel goed van Max. Door zijn goede start nu uit de drukte. In tegenstelling tot Sainz.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Verstappen doet wat er van hem verwacht mag worden in deze auto. Ferrari, Mercedes en Williams hebben gewoon snellere/betere auto's dus de 7e positie is het hoogst haalbare als er geen gekke dingen gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan