Waarom dan?
Die opmerking ging ook meer over de Formule1 in het algemeen, niet vwb Verstappen.
Enige hoop op nog een punt voor Max is dat Kvyat of Sainz een tijdstraf krijgt vanwege die actie.
Dat hoop ik niet. Sainz reed gewoon erg goed en profiteerde er goed van dat die Rus zijn banden had opgerookt.
Dat hoop ik niet. Sainz reed gewoon erg goed en profiteerde er goed van dat die Rus zijn banden had opgerookt.
Vraag me af of dat alleen de banden waren, Sainz reed in no time een gat van 4,5 seconden dicht. Max had weer vermogensverlies en moest z'n motor resetten plus hybride systeem opladen, vandaar dat Sainz ineens aan z'n kont zat. Zal me niet verbazen als Kvyat ook wat technische problemen heeft gehad.
Sainz is gewoon ook een groot talent en heeft toch al wat meer jaartjes ervaring in de racerij. Ik zou het al knap vinden als Verstappen in de eindstand gewoon keurig netjes direct achter Sainz zou eindigen. Ik hoop op meer natuurlijk, maar dat zou een hele redelijke prestatie zijn denk ik.
Gewoon lekker blijven zitten want die motor komt wel weer goed en er is superveel vertrouwen bij STR in die jonge jongens. Belangrijk is dat hij zelf zo min mogelijk fouten maakt en daar heb ik hem zelden op kunnen betrappen.Een betere renstal zou wel mooier zijn. Die motoren zijn gewoon bagger.
Things, however, were not quite as they seemed. The session was all about maintaining tyre and brake temperatures, and the timing of your runs - and Verstappen's fabulous effort of 1m 18.899s was one of several that came late in the session, on a track that improved all the way through the 90 minutes.