En daarom is men in het buitenland lyrischer over hem dan in Nederland.
Het is wel zo ;-)Joszef doet een ander lid na.
Ja en het is ook zo dat je de typische Nederlandse zeikende heaumeaux weer zeer goed neerzet. Jongste puntenrijder ooit en nu ook weer de jongste rijder die ooit top-3 heeft gereden in de training ooit. Maar goed, lekker blijven zeiken terwijl je zelfstandig nog geen fuck hebt gepresteerd en lekker roeptoetert vanaf de zijlijn gaat je prima af hoor. Die kan je mooi op je CV-tje bijschrijven...Het is wel zo ;-)
Ja en het is ook zo dat je de typische Nederlandse zeikende heaumeaux weer zeer goed neerzet. Jongste puntenrijder ooit en nu ook weer de jongste rijder die ooit top-3 heeft gereden in de training ooit. Maar goed, lekker blijven zeiken terwijl je zelfstandig nog geen fuck hebt gepresteerd en lekker roeptoetert vanaf de zijlijn gaat je prima af hoor. Die kan je mooi op je CV-tje bijschrijven...
Ik zeik niet, ik ben een realist.Ja en het is ook zo dat je de typische Nederlandse zeikende heaumeaux weer zeer goed neerzet. Jongste puntenrijder ooit en nu ook weer de jongste rijder die ooit top-3 heeft gereden in de training ooit. Maar goed, lekker blijven zeiken terwijl je zelfstandig nog geen fuck hebt gepresteerd en lekker roeptoetert vanaf de zijlijn gaat je prima af hoor. Die kan je mooi op je CV-tje bijschrijven...
Ik zeik niet, ik ben een realist.
Ik zeik niet, ik ben een realist.
Het is inderdaad zeer realistisch om van een 17-jarig jochie met een matige auto te verwachten dat ie elke race top 8 rijdt.
Ik snap dat hele gezwijmel van jullie niet. Zo bijzonder zijn zn prestaties nog niet hoor. Vaker uitgevallen en geen punten dan wel punten. Ik zie eenzelfde carri?re als zn vader Jos. Matig dus....Hij is geen realist, hij is een nitwit die er totaal geen verstand van heeft en op dit forum goedkoop wil scoren en er wordt nog op ingegaan ook.
Ik snap dat hele gezwijmel van jullie niet. Zo bijzonder zijn zn prestaties nog niet hoor. Vaker uitgevallen en geen punten dan wel punten. Ik zie eenzelfde carri?re als zn vader Jos. Matig dus....
Ik snap dat hele gezwijmel van jullie niet. Zo bijzonder zijn zn prestaties nog niet hoor. Vaker uitgevallen en geen punten dan wel punten. Ik zie eenzelfde carri?re als zn vader Jos. Matig dus....
Dan ben je dus gewoon een held en kom je in aanmerking voor Sportman van het Jaar.Max was zelfs trending topic op Twitter
Dat wat jij van Verstappen Jr. verwacht kun je vergelijken met verwachten dat een 15-jarige speler van ADO er elke 3 wedstrijden 2 inlegt.
Vaker uitgevallen en geen punten dan wel punten.....