Eef de Kip
Well-known member
Wat een anti climax zeg, er gebeurde niks meer, laatste rondje nog gepasseerd door Saninz ook nog.
Had hem toch een paar plekjes verder vooruit verwacht. Wellicht gewoon te optimistisch?
Ik heb het nog niet nagekeken, maar het kan eigenlijk alleen maar liggen aan te weinig mechanische grip.Leuke kwalificatie hoor! Ik was wat te laat voor de live-versie helaas maar morgen kan het een leuke race worden. Hopelijk gelijk die cowboy Maldonado voorbij want die gaat de boel echt niet heel houden.
Wel apart om te zien dat de Williams zo klote rijden, kan die auto alleen maar rechtuit?
Zou zo maar kunnen, want qua snelheid is het de snelste auto van het veld volgens mij.Ik heb het nog niet nagekeken, maar het kan eigenlijk alleen maar liggen aan te weinig mechanische grip.
Zou moeten kunnen, Verstappen start nu op de betere lijn.Leuke kwalificatie hoor! Ik was wat te laat voor de live-versie helaas maar morgen kan het een leuke race worden. Hopelijk gelijk die cowboy Maldonado voorbij want die gaat de boel echt niet heel houden.
Ahum.... Ik wil niet zeggen ik zei t toch... Toch doe ik t maar.
Ooit zal dat moment komen. Maar voorlopig niet verwacht ik....Sterf
Dat is toch wel een tegenvallerOoit zal dat moment komen. Maar voorlopig niet verwacht ik....
Dat is toch wel een tegenvaller
Max had last van koude banden, jammer, maar Q3 halen in je eerste Monaco GP is natuurlijk op zich al een geweldige prestatie. Hopen op een goede start morgen en ongeschonden de eerste ronde door.