F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Anticlimax idd. 7e/8e had mogelijk geweest, hij had voor Perez en Maldonado kunnen/moeten staan.
 

Jozsef

New member
F1

F1

Zonde, waarschijnlijk een klein foutje onderweg. Duur foutje dus, maar hij reed hier nooit eerder dus respect voor Max.
Sainz wederom sneller in de Q. Al scheelt 't niets, hij staat ook net achter Perez en Maldonado. Zeker op Monaco een probleem.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
9e, Sainz krijgt een domme straf, hij vergat naar de weegbrug te gaan en start uit de pitstraat morgen.
 

Ska P 187

Well-known member
Gewoon netjes tiende, hopen op een puntje morgen en dan heeft hij het gewoon weer prima gedaan.
Leuk voor Spanje dat Sainz het ook prima doet, pleister op de wonde voor de tegenvallende prestaties van (het team van) Alonso.

Edit: Dat van Sainz moet ik terugnemen lees ik nu, die moet vanuit de pits vertrekken vanwege een voorvalletje.
9e dus voor Verstappen.
Kutweekend voor de Spanjaarden dus, en de motogp gaat ook al niet meer zo makkelijk als de afgelopen jaren.
 
Laatst bewerkt:

Shayman

New member
Leuke kwalificatie hoor! Ik was wat te laat voor de live-versie helaas maar morgen kan het een leuke race worden. Hopelijk gelijk die cowboy Maldonado voorbij want die gaat de boel echt niet heel houden.

Wel apart om te zien dat de Williams zo klote rijden, kan die auto alleen maar rechtuit?
 

gevegt

Well-known member
Leuke kwalificatie hoor! Ik was wat te laat voor de live-versie helaas maar morgen kan het een leuke race worden. Hopelijk gelijk die cowboy Maldonado voorbij want die gaat de boel echt niet heel houden.

Wel apart om te zien dat de Williams zo klote rijden, kan die auto alleen maar rechtuit?
Ik heb het nog niet nagekeken, maar het kan eigenlijk alleen maar liggen aan te weinig mechanische grip.
 

JMD

Well-known member
Ik heb het nog niet nagekeken, maar het kan eigenlijk alleen maar liggen aan te weinig mechanische grip.
Zou zo maar kunnen, want qua snelheid is het de snelste auto van het veld volgens mij.

Leuke kwalificatie hoor! Ik was wat te laat voor de live-versie helaas maar morgen kan het een leuke race worden. Hopelijk gelijk die cowboy Maldonado voorbij want die gaat de boel echt niet heel houden.
Zou moeten kunnen, Verstappen start nu op de betere lijn.
 

Ivanhoe

Active member
Max had last van koude banden, jammer, maar Q3 halen in je eerste Monaco GP is natuurlijk op zich al een geweldige prestatie. Hopen op een goede start morgen en ongeschonden de eerste ronde door.
 

Shayman

New member
Max had last van koude banden, jammer, maar Q3 halen in je eerste Monaco GP is natuurlijk op zich al een geweldige prestatie. Hopen op een goede start morgen en ongeschonden de eerste ronde door.

Nou... hij heeft al wel geoefend op de simulator natuurlijk :eek:

Geweldig vooral die reactie na de 2e training: "Die witte strepen zijn wel glad" Gewoon omdat hij daar in het wild niet op mag rijden maakte dat zo leuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan